Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > N3V Trainz > Trainz - Allmänt om Trainz

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2012-12-07, 17:31   #106
svenolov
Medlem
 
Reg.datum: Apr 2004
Ort: Lom - Norway
Inlägg: 1 272
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bengan Visa inlägg
Har följt dom senaste inläggen via mobilen och har haft svårt att kommentera det hela.

Tycker att det har blivit en liten storm i ett vattenglas utav det hela, men tycker mig se, att det hela börjar reda ut sig.

Alla gör vi, våra misstag och Spyfrog var snabb och stod för det han gjorde och bad om ursäkt för det i flera inlägg, det tycker jag han ska ha en eloge för och att vi sen återgår, som Lennart skriver, till våran lilla hobby.
Ja, en eloge är han värd (spyfrog) som tog på sig skulden direkt. Jag ger den nu. Och jag ber också LAn om tilgivelse för att jag anklagade honom.

Citat:
Ursprungligen postat av legotrainzman Visa inlägg
Jag tycker att vi sätter ett hänglås på denna tråd och återgår till att bygga och fota i trainz
Nej, det blir inget hänglås på denna tråd. Här kan vi diskutera ämnet "Hur hittar man på detta Forum ????", även i fortsättningen.
__________________
svenolov

I Trainz vet man att det omöjliga är möjligt (bevingade ord myntade av Nisse).
svenolov besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:26.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009