Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Övrigt > Off-topic

Stängt ämne
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2002-08-26, 22:02   #46
hp
Senior Member
 
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Stockholm, Sweden
Inlägg: 591
Skicka ett meddelande via ICQ till hp Skicka ett meddelande via MSN till hp
Standard

Nu finns det risk att jag tar lite för hög ton, om ni anser att jag gör det, förlåt!

Tyvärr ser jag att många på detta forum missat en väldigt viktigt detailj, admin äger visst detta forum... Visst har alla rätt att framföra sin åsikt i en fråga men det är till sist några personer som har det slutgiltiga ordet, vi som kallar oss admin eller mod. Så länge inlägget följer vissa regler så kommer vi inte ta bort eller låsa tråden, men när inlägget bryter mot dessa regler så kommer vi att ta bort tråden! Detta är något man måste godkänna som forumskribent annars kan man ta sitt pick och pack och dra någon annan stans.

Forumet och hemsidan drivs av några personer på deras fritid, att alla skulle få denna "möjlighet" att hjälpa till med driften vore en omöjlighet, det skulle bli Polsk riksdag på en timme! Men fortfarande kan man komma med ett ÖNSKEMÅL (ett nyckelord) till oss när det gäller vad man vill skall ordnas. Självklart gör vi vad som står i våran makt för att tillmötesgå önskemålen under de för stunden rådande förutsättningar som finns, till exempel tid och tekniska problem. I detta fallet finns helt enkelt inte tid och det finns viktigare saker än detta som skall skötas på detta forum. Förövrigt är väl innhållet viktigare än färgerna?? Eller har jag fel?
Att Janne, som ställer upp på detta helt frivilligt, skall få ta emot all denna sk*t från vissa forumskribenter (inga namn nämda) tycker jag är helt fel! Jag tycker de personer som känner sig manade skall skämmas!

Ordet unik har använts ett flertal gånger av någon/några på detta forum, till detta vill jag säga följande; Ingen är och ingen kommer att vara "unika" på detta forum. Vi tillför alla våran del till kakan, det är när vi slår våra skallar ihop som de BRA IDEÈRNA (också ett nyckelord) ser dagens ljus. Frågan är om unik är vad vi skall kalla denna egenskap, oumbärlig är snarare vad vi menar, unika är vi alla, på vårat eget sätt, men oumbärlig är igen, ingen admin, ingen mod och ingen skribent!

Nu tänker jag låsa denna tråd då jag tycker den totalt spårat ur! I och med detta hoppas jag att sista ordet är sagt i denna fråga.

HP

hp besöker inte forumet just nu  
Stängt ämne


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Vad tycker ni om X40? sjonas Off-topic 31 2003-06-18 23:56
Vilket tv program tycker ni e bäst?? prymikom Off-topic 17 2003-04-14 20:53
Vad tycker ni om detta? (Svensk X2) Pson MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails 18 2003-01-04 20:06
Vad tycker ni om denna station?? Trigger Off-topic 5 2002-09-03 23:03
Vad tycker ni om dessa? [X2000 Metallic Version 2] Mson MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails 9 2002-07-24 18:51



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:07.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009