Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Övrigt > Off-topic

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2013-06-18, 10:15   #1
rely
Medlem
 
Reg.datum: Jul 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 062
Standard Bara jag som är stressad?

Är det bara jag som har svårt att få ihop jobbet nu innan semestern?
Började på ett nytt företag för nån månad sedan och har redan så mycket jobb att göra så att man undrar hur man ska hinna..
Jag ska måla om 3st trapphus helt själv till v28. .. Ett jobb som egentligen skulle ta runt 2 månader för en gubbe..
Och sen allt pappersarbete på det.. USCH säger jag bara.. Haha
__________________
rely besöker inte forumet just nu  
Svara med citat
Gammal 2013-06-19, 16:41   #2
norrtåg
Medlem
 
Reg.datum: Jan 2011
Inlägg: 37
Standard

Tja endera gör du som vi när vi är några man kort (det vill säga hela tiden), jobba häcken av dig, sjukskriv dig och ersätts av någon annan. Nej skämt och sido, av din förklaring att döma tycker jag du har lite för mycket arbete. Hur stora är de där trapphusen? Hur mycket praktisk förberedels krävs inför varje trapphus? Typ ställningar, täckning, m.m. (+ ev. irriterade och irriteraNde boende i respektive trapphus som stökar till).
norrtåg besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2013-06-19, 22:19   #3
spyfrog
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2008
Ort: Gävle
Inlägg: 1 535
Standard

Jag är imponerad, först jobbar du häcken av dig och sen har du ork att bygga Trainz också... bugar mig inför detta

Själv tycker jag det räcker med jobbet.
Å andra sidan sitter jag framför datorn där också så det blir ju mindre omväxling men återigen så är ju mitt jobb sjutton så mkt fysiskt mindre jobbigt...

Men på ett rent allmänt plan har det varit en stressig vår tycker jag. Mera stress än någon annan vår jag minns om jag ska vara ärlig. Jag tror att åratal av nerskärningar, effektiviseringar mm börjar märkas rejält. Finns ingen luft i någon organisation längre, allt är slimmat. Men nu när många går på semester så tycker jag det lättar lite iaf.
spyfrog besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:03.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009