Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > N3V Trainz > 3D-design - Trainz

Stängt ämne
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2003-06-24, 23:00   #1
LokKalle
Medlem
 
Reg.datum: Nov 2002
Ort: , , Sweden.
Inlägg: 535
Standard Nytt SVENSKT Forum för 3ds max och Gmax-anv.

Hej på er

Fick ett mail från en kille som startat ett svenskt forum för 3ds max-användare och frågade efter mitt och andras intresse. Eftersom det är stor skillnad på Gmax och 3ds max så frågade jag honom lite om vad vi gmaxare har för nytta av detta Forum.
Kolla in svaret här nedan.

Hej Karl-Arthur!

Tusen tack för ditt intresse i vårt forum för 3ds max. Om du inte redan nu är medlem så är du och alla andra som du känner kan ha nytta av det varmt välkomna att bli medlemmar.

http://www.talkingpictures.se/ct/forum

När det gäller gmax så kan jag bara hålla med om att det är ett fantastiskt program. Att det är gratis är en stor fördel eftersom det gör det så populärt!

Gmax har mycket stora likheter med max4 och max5. Det gäller främst modelleringstekniken. Gränssnittet är nästan identiskt på den biten.

Jag tror därför att du och många andra kommer att kunna ha en plats i vårt lilla växande forum. Vi är återförsäljare av max (discreets program) och har varit det sedan urminnes tider. Vi har hos oss en pionjär inom 3D i Sverige, nämligen Martin Enthed.

Vi vill främja ALLA användare av 3D-program som finns i Sverige... naturligtvis även de som är gmax-älskare. Vi kommer gärna att svara på de ev. frågor som kommer till forumet.

Om ni har en bra närvaro på forumet så är det en mycket bra idé att göra en gmax-avdelning där som ni alla kan "rymmas" i! (inkl. mig själv!)

Tack för ditt engagemang och välkommen till Animate-forumet.

Med vänliga hälsningar,



Paulo Kiefe


--------------------------------------------------------------------------------

Grindstugan - Högelid

SE-302 31 Halmstad

Sweden

paulo@kiefe.com

www.kiefe.com

+46 35 17 56 17

Det låter väll bra!! Nu är det bara för oss att sprida nyheten om detta Forum som är på SVENSKA! Passar mig själv alldeles utmärkt eftersom jag är så bra på engelska språket och speciellt tekniska termer. Så sätt i gång och registrera er och sprid denna nyhet till alla ni känner så har vi snart en egen avdelning för oss Gmaxare i detta Forum. Adressen finns ovan som ni såg.

Hälsningar

LokKalle



KAH
LokKalle besöker inte forumet just nu  
Stängt ämne


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
På gång med nytt forum Fredrik Off-topic 22 2005-03-26 12:04
Nytt forum på train-sim.com Mazz MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails 0 2003-05-12 23:33
"Nytt" Forum! Fredrik MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails 23 2002-07-13 21:48
Nytt Europeiskt forum Mazz Off-topic 5 2002-07-02 17:00
Nytt forum med fokusering på Trainz ThomasF Trainz - Allmänt om Trainz 1 2002-01-04 15:29



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:02.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009