|   | 
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. | 
| 
 | |||||||
|  | 
|  | Ämnesverktyg | Visningsalternativ | 
|  | 
|  2015-05-11, 17:54 | #1 | 
| Veteran Reg.datum: Nov 2001 Ort: Onsala,  , Sweden. 
				 |  För att hålla bygghanden igång ..... 

... gör jag lite förbättringar av hittade assets. På bilden syns en station, ett litet magasin/hpl, en bilverkstad och ett fembilsgarage. Jag filar lite på texturerna, lägger på nightmesh och valbart namn, samt öppnar vissa dörrar. Voila: 
				__________________  "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn   | 
|   |   | 
|  2015-05-17, 13:25 | #2 | 
| Medlem Reg.datum: Jan 2008 Ort: Uppland, Sverige 
				 |   

Kul att se att du har något att pilla med i alla fall!   Passar på att ställa en orelaterad fråga, uppdaterade du de normalspåriga Yo1-vagnarna som Bear plockade in i Trainz, eller var det bara de smalspåriga? 
				__________________ -k- | 
|   |   | 
|  2015-05-17, 16:09 | #3 | |
				 |   Citat: 
 Jag hade väl tänkt göra nåt liknande med KMWs övriga men tröttnade väl!? Den hytt jag gjorde hette SJ Yo1 Hytt med <kuid:67375:101117> edit: jag tror Ekan gjorde en vädrad variant ???? edit2: Klonade Ekans variant och monterade KMWs normalspårsboggier, laddar upp den till de som det behagar! 
				__________________  "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn   Senast redigerad av lan den 2015-05-17 klockan 18:05. Anledning: Ekan | |
|   |   | 
|  2015-05-18, 09:53 | #4 | 
				 |  Ursäkta.... 

... men det är naturligtvis Bear, inte KMW som står bakom originalbussarna !

__________________  "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn   | 
|   |   | 
|  2015-05-18, 12:56 | #5 | 
| Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem Reg.datum: Aug 2001 Ort: Huddinge, Sweden. 
				 |   

Om jag inte tar helt fel, så var det helt rätt från början. KMW bakom modellerna och Bear som sedan förde över dom till Trainz.

__________________ Bengan | 
|   |   | 
|  2015-05-18, 15:30 | #6 | 
				 |   

Ja, så var det nog, glömskans makt är stor! Tack Bengan !

|   |   | 
|  2015-05-18, 16:12 | #7 | |
| Hedersmedlem Reg.datum: Mar 2002 Ort: Trollhättan 
				 |   Citat: 
   | |
|   |   |