![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1021 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Dette ser meget bra ut. Gleder meg.
![]()
MVH Jan Kristensen Har bygd Drammen-Kongsberg Har bygd VBSR 1, 2, 3, 4 ruten Klar til Stavanger og Gardermoen, VBSR 5 med hjep fra Bønan Klar til Hamar, VBSR 6 av Bønan Klar til Trondheim VBSR 7 Klar til Bergen VBSR8 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1022 | |
Tidigare haroldlowe12
Reg.datum: Mar 2007
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1023 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Tack forumvänner för de fina uppskattningar. Min fru och jag har varit borta ett tag.
Jag kommer att fortsätta med landskapbygge så mycket jag kan. Bilder kommer att visas snart. Till Haroldlove, jag kan inte fixa film, tyvärr. Jag vet inte hur man gör. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1024 |
Hedersmedlem
|
![]()
Ja, det var ett tag sen jag publicerade bilder! Eftersom jag är 62 år idag vill jag visa bilder från rutten. Det är Bäckefors det handlar om. Den sista bilden är bussen som stannar vid Dalslands Sjukhus.
Njut av bilderna! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1025 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Hei Totte
Dette ser jo helt topp ut. Jeg gleder meg til den kommer. ![]() ![]()
MVH Jan Kristensen Har bygd Drammen-Kongsberg Har bygd VBSR 1, 2, 3, 4 ruten Klar til Stavanger og Gardermoen, VBSR 5 med hjep fra Bønan Klar til Hamar, VBSR 6 av Bønan Klar til Trondheim VBSR 7 Klar til Bergen VBSR8 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1026 |
Medlem
|
![]()
Hei fine bilder. Dette ser veldig bra ut.
![]()
![]() |
#1027 |
Medlem
|
![]()
Hej
Snygga bilder! Det är skönt att se att MSTS fortfarande lever ![]() Men det står att läsa om i en annan tråd ![]() MVH Kenneth
![]() |
#1028 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Grattis i efterskott (bättre sent än aldrig!?)...
Fina bilder på rutten!!!! Tips: Du skulle kunna höra om du får använda vägtextuerna Hawk gjort (KMJ)...dom ser ju tusen gånger bättre ut, än orginal.
![]() |
#1029 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Hej.
Väldigt fina bilder. Det skulle vara kul att få köra din rutt. Hälsningar Olle M |
![]() |
![]() |
![]() |
#1030 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2006
|
![]()
Megabra , flotte bilder
![]() Gleder meg jeg også ![]() Mvh lukas Norge |
![]() |
![]() |
![]() |
#1031 | |
Medlem
|
![]() Citat:
/Magnus |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1032 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Tack för uppskattningar! Jag höll på med spårljud, ändrat till bättre spårljud som låter så hos DK2000F. Det tycker jag passar bra till min rutt.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2007-09-24 klockan 11:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1033 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2006
|
![]()
Hei Totte
![]() En forsinket Gratulasjon med 62 års dagen ![]() Gratulerer så mye ![]() Mvh lukas Norge |
![]() |
![]() |
![]() |
#1034 |
Medlem
|
![]()
Hej Totte en forsinka gratulason fra meg i Norge også gratis med din 62 års dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1035 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Tack för härliga komentarer! JP-Asfaltvägar har jag lyckats målat om. Det är de vita markeringar vid kanterna. Vad säger ni? Komentera gärna! ![]() |
![]() |
![]() |