![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Tidigare ssg
|
![]()
Synd att koppelåkartråden togs bort så tidigt. Skulle ju precis sätta C20 på plats
![]() Men ok, jag lämnar det nu! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2007
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2010
|
![]()
EDIT: Allt blev fel...
Henrik.V Senast redigerad av henrik645 den 2011-05-15 klockan 20:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Jag trodde att helvetet skulle vara en varm plats, men jag hade uppenbarligen fel. Jag har iaf bättrat på min förkylning som fram till i morse var på väg att försvinna. Alltid något...!
...rapporterar en trött, frusen och förkyld lokföraraspirant som tillbringat dagen på en iskall och blåsig rangerbangård i Hallsberg och lärt sig exakt ingenting.
![]() |
#5 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Tack leoj och Tågkillen! Även om man försöker vara stark så är det riktigt jobbigt att se håret falla av osv... Man får hoppas på det bästa!
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Blä för att hosta och inte har orka att åka iväg till Vässarö under helgen
![]() Eller orka skulle jag nog, mer att jag ska jobba hela nästa vecka :/ (iofs en bra sak)
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Om din tid går till att försvara dig här, varför inte bara sluta med att göra det? Då lägger du tid på det du gillar, men du verkar ju gilla att göra allt för att vinna. Du vinner garanterat ingenting på att fortsätta som du gör. Inse att du har gjort fel och var ärlig, så kommer många förmodligen mildra sina åsikter om forumförstörare som dig. Skönt att Fredrik tog bort din postmöjlighet temporärt, men det kan bli permanent och IP-block om du fortsätter på din linje.
Förstår fortfarande inte varför man har flera users under samma IP.
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2012
|
![]()
Hejsan. jag försöker att ladda upp en reskin av lokkalles Z4p lokomotor, men det kommer bara upp ett meddelande som säger:
Ditt bidrag kunde inte hanteras eftersom ett säkerhetsbevis saknades. Om detta skedde oväntat, vänligen meddela administratören och beskriv de åtgärder du gjorde innan du fick detta felmeddelande. Någon som vet vad felet är ![]()
![]() |
#9 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 | |
Medlem
Reg.datum: Apr 2012
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]()
Hur stor är filen? Ibland brukar inte allt för stora filer gå att ladda upp... Prova istället tex. Dropbox.
![]() |
#12 |
Medlem
|
![]()
Nej! Nu bråkar Trainz igen, nu lessnar jag. Gonatt, försöker igen imorgon. Sen slänger jag skiten och köper ett nyare Trainz (2010), 2009 går ju inte att använda längre...
![]() |
#13 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Så fruktansvärt förbannad på Steam just nu. Jag skulle köpa Euro Truck Simulator 2 - Scandinavia igår när det släpptes. Men på något vänster har de nu istället gett mig nått j'vla "East bundle" för 30euro.
I detta "bundle" för 30 euro ingår - Euro Truck Simulator 2 (grundspelet som jag redan har??) - Euro Truck Simulator - Going East (som jag också redan har sen ett år tillbaka) - Diverse "paint jobs" som kostar runt 1 euro styck. Då har de alltså tagit betalt på nytt för både grundspel och going east som jag redan ägt sedan tidigare och betalat för - och jag har inte fått mitt Scandinavia. När jag försökt köpa detta idag har det inte fungerat av olika anledningar. Har kontaktat deras VÄRDELÖSA support som efter ett antal timmar igår svarar med ett förtryckt standardsvar att "support för detta spelet ges av speltillverkaren inte av oss bla bla" vilket gör mig ännu mer förbannad. Att de inte ens läser igenom vad mitt problem handlar om TROTS ATT JAG SKREV FÖRSTA MAILET PÅ ENGELSKA. Nej detta har gjort mig riktigt förbannad och om inte steam hade kontroll över så stor del av spelen i dagsläget hade jag spolat deras värdelösa tjänst för gott ![]() ![]() ![]()
![]() |
#14 | |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]() Citat:
Senast redigerad av mikban den 2015-05-08 klockan 12:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Steams kundsupport är verkligen det sjukaste, sämsta och värsta jag varit med om. Säkert 10 mail fram och tillbaka nu - men de har fortfarande inte förstått mitt problem för att det är så uppenbart att de INTE ENS LÄSER mina mail ordentligt. Riktigt överjävligt dåligt, ursäkta språket. Finner inte ens ord.