Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Go Back   Svenska 3D-Tåg - Forum > Övrigt > Off-topic

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 02-26-2008, 08:07 PM   #76
Schulz
Medlem
 
Join Date: Jan 2006
Location: Älmhult
Posts: 258
Send a message via MSN to Schulz
Default

Läckert värre Alex!
__________________
You'll Never Walk Alone
Schulz besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 02-27-2008, 10:41 PM   #77
Robert
Medlem
 
Join Date: May 2005
Location: Stockholm
Posts: 389
Default

Robert besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 08-22-2008, 11:30 PM   #78
Alexander Ödman
Medlem
 
Join Date: Apr 2007
Location: Göteborg, Sverige
Posts: 18
Default

Drar upp denna gamla tråden. Tog lite bilder ikväll. tyckte att himlen var lite fin.



.
Alexander Ödman besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 08-23-2008, 01:10 AM   #79
Traingoal
Hedersmedlem
 
Join Date: Feb 2003
Location: ,Ängelholm , Sweden.
Posts: 540
Post

Hej Alexander Ödman

Inte illa

Fina motiv och inte minst,klara djupa färger

Lycka till i fortsättningen och ha en fortsatt Trevlig Sensommar

Mvh. Traingoal
Traingoal besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 08-23-2008, 10:11 AM   #80
Alexander Ödman
Medlem
 
Join Date: Apr 2007
Location: Göteborg, Sverige
Posts: 18
Default

Quote:
Originally Posted by Traingoal
Hej Alexander Ödman

Inte illa

Fina motiv och inte minst,klara djupa färger

Lycka till i fortsättningen och ha en fortsatt Trevlig Sensommar

Mvh. Traingoal
Tack så mycket! Det var kul att höra. Trevlig sommar själv.
Alexander Ödman besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 08-31-2008, 04:03 PM   #81
Adtranz92
Tidigare haroldlowe12
 
Join Date: Mar 2007
Location: Söderhamn, Sverige
Posts: 257
Default Lyskväll!!

Lyskväll i Söderhamn igår, Lördag den 30/8.

__________________
// Adtranz92

Rm loket finns för nerladdning! -->Här<--
Adtranz92 besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 08-31-2008, 07:54 PM   #82
Schulz
Medlem
 
Join Date: Jan 2006
Location: Älmhult
Posts: 258
Send a message via MSN to Schulz
Default

__________________
You'll Never Walk Alone
Schulz besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 09-01-2008, 09:15 PM   #83
Erik.H
Tidigare mrdaddydj
 
Join Date: Oct 2003
Location: Oslo, Norway
Posts: 1,068
Send a message via MSN to Erik.H Send a message via Skype™ to Erik.H
Arrow

På tiden att jag blir lite mer aktiv här

__________________
Mvh
Erik.H
Erik.H besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 09-01-2008, 09:37 PM   #84
simonbertilsson
Hyttåksfettischist
 
Join Date: May 2005
Location: Mjölby
Posts: 366
Send a message via MSN to simonbertilsson
Default

Väldigt snyggt Erik!
Det är norra utfarten från Helsingborg va?
__________________
Fotointresserad lokförare

Besök gärna min fotoblogg simonbertilsson.wordpress.com
simonbertilsson besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 09-01-2008, 09:55 PM   #85
Micke.L
Tidigare Traindriver94
 
Join Date: Aug 2007
Location: Stockholm
Posts: 2,508
Send a message via MSN to Micke.L
Default

Quote:
Originally Posted by simonbertilsson
Väldigt snyggt Erik!
Det är norra utfarten från Helsingborg va?
Ser riktigt mycket ut som det!

Erik: Grymt snyggt!
__________________
Mina arbeten i Trainsimulator 2012:
Appleford - Slough Färdig
Bergslagsbanan V2.0 Färdig!
Bergslagsbanan V3.0 Under arbete!
Micke.L besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 09-01-2008, 10:16 PM   #86
Jared
Tidigare Ugglan_1
 
Join Date: Jun 2007
Location: Jönköping
Posts: 427
Send a message via MSN to Jared
Default

den var inte alls dum, perfekt vitbalans och ljus på gräset... slutartiden var perfekt. kan inte se någon som inte är bra
__________________
Jag vill ha all form av kritik, både teknisk och konstruktiv kritik
Jared besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 09-01-2008, 10:44 PM   #87
Schulz
Medlem
 
Join Date: Jan 2006
Location: Älmhult
Posts: 258
Send a message via MSN to Schulz
Default

Snyggt, fast då får jag dra motsatsen på slutartiden där. Tycker den är för kort, längre och strålkastarna hade täckt över hela bilden horisontellt. Annars en kanonbild.

Är det vid avfart Berga riktning nordöst?
__________________
You'll Never Walk Alone
Schulz besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 09-01-2008, 11:08 PM   #88
Erik.H
Tidigare mrdaddydj
 
Join Date: Oct 2003
Location: Oslo, Norway
Posts: 1,068
Send a message via MSN to Erik.H Send a message via Skype™ to Erik.H
Default

Quote:
Originally Posted by simonbertilsson
Väldigt snyggt Erik!
Det är norra utfarten från Helsingborg va?
Javisst är det! Och lite norr om denna plats hittar vi väla. Där är det lätt att spendera upp själen


Vi fortsätter med en bild från Downtown Hb..

__________________
Mvh
Erik.H

Last edited by Erik.H; 09-01-2008 at 11:12 PM.
Erik.H besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 09-02-2008, 11:42 AM   #89
Micke.L
Tidigare Traindriver94
 
Join Date: Aug 2007
Location: Stockholm
Posts: 2,508
Send a message via MSN to Micke.L
Default

Quote:
Originally Posted by Erik.H
Javisst är det! Och lite norr om denna plats hittar vi väla. Där är det lätt att spendera upp själen


Vi fortsätter med en bild från Downtown Hb..

Knutpunkten som vi ser med glastaket
__________________
Mina arbeten i Trainsimulator 2012:
Appleford - Slough Färdig
Bergslagsbanan V2.0 Färdig!
Bergslagsbanan V3.0 Under arbete!
Micke.L besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 09-02-2008, 12:08 PM   #90
Schulz
Medlem
 
Join Date: Jan 2006
Location: Älmhult
Posts: 258
Send a message via MSN to Schulz
Default

Sveriges trevligaste och finaste stad helt enkelt, Hbg!
__________________
You'll Never Walk Alone
Schulz besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Reply


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump



All times are GMT +2. The time now is 10:28 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009