![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#61 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
|
![]()
Hoppas det löser sig LAn!
![]() |
#62 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
.. efter 4 dagar med inköp av ny "super"dator (där rök hela begravningskassan
![]() Att behärska Windows 8.1 och få det att fungera som man vill är också ett stort och tålamodsprövande arbete, men det går ![]() Jag laddar upp de tre Hg-loken med hytter som redan var klara när gammeldatorn pajade: P.S. Trainz går som "smör i solsken" under Win 8.1 med 16 GB internminne och Geforce 760 med 3 GB grafikminne och en Intel- I7 Quad-"professor", men det kostar skjortan! Resten ligger i högre händer än mina ![]()
![]() |
#63 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2009
|
![]() Citat:
Precis som jag. För några veckor sedan gick min dator sönder, där jag hade Windows Xp. Jag stod utan dator i två veckor. Köpte den nya datorn på Webhallen. Den nya datorn hade Windows 8.1. Hoppas all går bra med den nya datorn lan.
![]() |
![]() |
#64 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
... med tanke på TANE (Trainz A New Era) är det kanske dags att öppna en diskussionstråd i Trainz Allmänt om Windows 8.x och Trainz ?