![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#61 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Nordic Trains Hemsida kommer att öppnas Tisdag den 21/2.
Välkommna in då! MVH Sparkfot VD För Nordic train |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Mkt fin sida!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Medlem
|
![]()
Raderat inlägg av mig själv.
Senast redigerad av Sparkfot den 2006-02-21 klockan 12:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Mycket fin sida!
Det här med virtuella tågbolag verkar rätt kul. Kanske man skulle bli VD för Konneks... ![]()
![]() |
#68 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Det är kul med tågbolag om det går bra för dom, det är lite knepigt och mkt att göra i början men det löser sig med tidens gång ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Medlem
|
![]()
Kan du skriva original adressen?
.tk fungerar inte.
![]() |
#70 | |
Guest
|
![]() Citat:
Eller är det SBS fel??? www.nordictrain.tk fungerar jättebra... men här är riktiga adressen: http://www2.ekeby-ktv.net/1607/NT-Premiar.htm |
|
![]() |
![]() |
#71 |
Medlem
|
![]()
Skärmen blir bara vit när jag kollar på .tk
![]() |
#72 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Snälla! Använd inte .tk-adressen när ni gör reklam för sidan. .tk ger bara en massa äckliga pop-up-fönster.
![]() |
#73 | |
Guest
|
![]() Citat:
Det går att trolla bort pop-upfönstrena vid registreringen... Men oftast så måste ägaren (i detta fall Sparkfot) in och ändra på inställningarna för .tk-kontot! Se även detta inlägg: http://217.197.57.186/forum/showpost.php?p=73939 Men jag håller med om att det är bättre att lägga en hyperlänk i sin profil (Som jag gjort!) |
|
![]() |
![]() |
#74 |
Medlem
|
![]()
För att reda ut allt så kan jag medela att hemsidan ligger på en server som tillhör Karlfors Lokaltrafiks VD. Jag fick ha den på hans server tills jag hittat ett bra och billigt webhotell.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Guest
|
![]() Citat:
http://217.197.57.186/forum/showpost...6&postcount=57 Om du har UPC så borde det inte vara något problem att ha sidan där... |
|
![]() |