![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#46 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]() Angående mina loggor på loken, så är de handmålade alla...detta är troligtvis anledningen till att de blir suddiga. Erik, VD för RTS Trafik |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
EDIT: Logga för fronten. Ser lite liten ut där, men jag tror att den passar rätt hyfsat på texturen i alla fall när den väl kommer på plats. Bengan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Medlem
|
![]()
hur kommer de sig nu att jag inte kan se mina lok och vagnar när jag ska skapa cdp filer av dem under "ad asset?"...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Skånsk användare
|
![]()
Bengan: Jag använde din logga, men var tvungen att minska ner den. Då jag använder Paint blir det inte så bra, men de syns vad det står iaf.
Har två nya lok på gång. Bild kommer senare när jag lyckas få upp den. Erik, VD för RTS Trafik |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Skånsk användare
|
![]()
Här är de efterlängtade bilderna (iaf från min sida) på mitt nya lok, men kan man inte skymta...
...ett TÅGAB-lok intill det gröna? Jovisst, var det så. Erik, VD för RTS Trafik |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Vilka fina lok!
MVH Arvid ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Skånsk användare
|
![]()
Finns det intresse för dessa lok?
Erik, VD för RTS Trafik |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Det är klart att det finns intresse.
Om du vill får du gärna skick dom till mig. Har 10 MB postlåda. g.nilsson@wtnord.net Göran. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Lokförare
|
![]()
varför inte lägga upp dom här på e-buzz istället??...
![]() Mvh//Christoffer...oxå lokförare! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Loken ser underbara ut! Men borde inte den här tråden flyttas till 3d-modeller...?
__________________________________________________ __________________________________ ![]() ![]() ![]() Detta ser man inte varje dag... |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Jo,det borde dem nog Kyriakos
![]() MVH Arvid ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Hej, snygga lok. Jag undrar (har frågat förut utan resultat så ursäkta om jag upprepar mig)men kan ingen ordna riktiga cabs till dom här loken, skulle räcka med en Rc-cab för att få rätt "känsla".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Hej,ett IKEA lok(finns snart på DLS)
MVH Arvid ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Skånsk användare
|
![]()
Kan säga att jag inte fått upp mina lok på DLS, och filerna jag skickade till Fredrik kommer upp när han har tid över.
Mvh Erik |
![]() |
![]() |