![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#46 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Hej MatsS nu fick nu fick jag vägskyddet att funka ca 20 m från vägskyddet
vad ställer man in triggern och låser den tex trig på 100 Meter o trio på 50 M hur låser man triggarna på 100 M resp 50 M med hopp om positivt svar hälsningar Kenta
![]() |
#47 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
För att ställa in triggern.
1. Gå över till Add Trackmarker. 2. Öppna Advanced. 3. Ställ in önskat avståndet. 500 meter är tyvärr max. 4. Markera denna och klicka sedan på önskad trigger. 5 eller 6. OBS. Huvudtriggern (Gul) ska ha högre värde, än öppningstriggern (Röd) om jag inte missuppfattade MatsS.
![]() |
#48 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2009
|
![]()
Jag fick det att funka i ts2009. inget fel allt funkar superb
Senast redigerad av Fredrik1996 den 2010-01-05 klockan 17:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Hej!
Ja, för mig fungerar det också fint. Jag bara undrar vad "trio" och "tris" egentligen är till för? Det står ju också "delete me" på objektet, så jag antar att det är något som kom till först men som inte används längre? Det är bara "trig" som gäller, eller hur? Hälsningar
![]() |
#50 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2009
|
![]()
Kolla på bilden som bengan visade på den här sidan om det är dem det du menar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Hej Fredrik 1996. Du kör tydligen med en gammal version av väggskydd. På version 1.2 används bara Trig. Gå till länken nedan.
http://www.e-buzz.se/forum/showthrea...ght=V%E4gskydd Längre ner på samma sida finns en uppdatering av "xsig" som du skriver över den gammla med.