![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#46 |
Medlem
|
![]()
Det kan det gott vara, den är inte kompatibel iallafall, Vista är skräp säger vi i våran familj iallafall Microsoft största skämt, min mor har en dator med vista som hon nu ska göra till en Xp dator how about that? Mvh Johnny Nilsson
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Medlem
|
![]()
För allas information så fungerar det nu för mig att ladda hem! Vet faktiskt inte varför det fungerar nu och inte förr. Men helt plötsligt fungerade det nu i alla fall...
![]() |
#48 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Hej! Ja fick det å fungera ja bytte till ett nytt password efter det hoppa det igång.
mvh gubben50 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
http://forums.auran.com/trainz/showp...8&postcount=54
![]() |
![]() |
#50 |
Medlem
|
![]()
Det finns ingen rättvisa på denna vår jord alltså, varenda en förutom jag verkar ha fått sitt problem hos Auran Trainz fixat utom jag, mitt problem det består och allt allt allt allt allt bara för att jag själv orsakade det, men jag tycker inte det ska va så himla svårt att ta bort ett felaktigt serienummer ur min Auran trainz profil alltså, det är dåligt tycker jag.
Mvh en besviken Johnny Nilsson som trodde allas problem var löst där, men inte mitt, sjutton också. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Jonmpa: Har du prövat att byta password?
![]() |
#52 |
Medlem
|
![]()
Tack snälla snälla du för tipset, problemet äro löst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mvh Johnny Nilsson |
![]() |
![]() |