![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#46 |
Medlem
|
![]()
Halloj, är kommer jag
![]() Namn: Andreas Född: 1992 Bor: i en villa i Laxå Sysselsättning: Skolan, men just nu är det ju sommarlov.. Skola: ska börja tredje året på gymnasiet. Intressen: Tåg, datorer, musik Familj: Mamma, Pappa o två syskon Favoritloktyp: hm, vet inte, men kan kanske: DM3, RC, big boy Favoriter Musik: Det mesta inom elektronisk musik, diverse olika metal och lite annat blandat. T.ex. "raggarmusik" och dansbandsmusik e något som jag tycker är blä. Film: Komedi, Deckare, Action och ibland även fantasi Tv-serier: The Simpsons, 2 & 1/2 man, Jims' värld, tredje klotet m.m. Böcker: hm, läser välldigt sällan men kanske romantik & deckare. Dricka: Godast är coca cola. Mjölk e mkt gott de me! Mat: två starka favoriter är Tacos och Kebab. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2010
|
![]()
hej hej
I'm Ruud van der Zant fra Holland jag är 60 år hobby: Tåg Simulation(Railworks, ProTrain perfect) kollektivtrafiken Sweden Bemo modelljärnväg Senast redigerad av saurer580 den 2010-07-24 klockan 16:20. Anledning: forgot something |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Jag får väl haka på i trenden att presentera mig, jag har ju faktiskt hängt här ett tag nu
![]() Namn: Josef. Född: I nådens år 1989. Bor: Hemmahörande i Halmstad, men bor just nu i Mjölby. Sysselsättning: Går lokförarutbildning i Mjölby Intressen: Datorer, lajv, rollspel, fiske, tåg, vetenskap. Familj: Mor, far och en yngre bror. Bil: Snyltar på mina föräldrars Mazda 626 -01 Favoritloktyp: Rc4, EG, X31K. Stationeringsort: Hd och My Favoriter Musik: Extrem elektronisk musik, samt Pink Floyd. Film: Många, men krigsfilmer och fantasy ligger på topp. TV-serier: Scrubs, Family Guy och Simpsons. Böcker: Harry Potter och Henning Mankell. Dricka: Jolt Cola. Mat: Sushi. Senast redigerad av LordColtac den 2010-07-25 klockan 00:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2010
|
![]()
Namn: Mikey (Micke)
Född: BB Löwet '94 Bor: Märtsa, STHLM Sysselsättning: Plugg, andra året Gymnasium till hösten, NV Intressen: Fordon, spel, resa Familj: Päron Bil: Övningskör Skoda Octavia. Har allt som behövs, ratt och farthållare! Favorittåg Allt som tar mig från punkt A till punkt B utan problem. Dvs det mesta utom X60. Stationeringsort: Spåren mellan Märta och Skavstaby eller Stockholm... Favoriter... Film: Något att skratta åt Tv-serier: The Simpsons samt diverse brittiskt Böcker: Skolböcker när det illa behövs Dricka: Vatten Mat: Allt som går att tillaga i mikrovågsugn Nu bör ni känna mig! ![]()
![]() Senast redigerad av Mikey den 2010-07-26 klockan 18:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2018
|
![]()
Hallå där!
Namn: Arvid Född: i Norge, bosatt i Sverige Bor: nära Uppsala Sysselsättning: städbranschen Intressen: Tåg och gym. Bil: Volvo Favoritloktyp: TMY Stationeringsort: Uppsala / Stockholm Musik: Techno! Film: Amerikanska komedier Tv-serier: tittar ej på dom Böcker: Inte mycket Dricka: vin, vin, vin! Mat: snabbmat ute på stan |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Medlem
|
![]()
Vilken bra ide med tråden! Så jag kanske kan presentera mig oxå
![]() Namn: Josef. Född: x x x x Bor: utanför Stockholm Sysselsättning: pluggar fortfarande Intressen: datorer, tåg, dataspel Familj: singel Bil: har inget körkort -.- Favoritloktyp: EG Stationeringsort: Stcklm Favoriter Musik: pop Film: jag e inte förtjust i filmer Böcker: svenska och norska deckare <3 https://rentidag.se/ Dricka: mineralt vatten bara Mat: allt veganskt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Medlem
|
![]()
Hallå där!
Namn: Arvid Född: i Norge, bosatt i Sverige Bor: nära Uppsala Sysselsättning: städbranschen Intressen: Tåg och gym. Bil: Volvo Favoritloktyp: TMY Stationeringsort: Uppsala / Stockholm https://strykfritt.se/ Musik: Techno! Film: Amerikanska komedier Tv-serier: tittar ej på dom Böcker: Inte mycket Dricka: vin, vin, vin! Mat: snabbmat ute på stan |
![]() |
![]() |