![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#31 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
De här ju toppen fin! Jag ramlade av stolen när du skrev 90 mil. Det är väldigt långt. Minst tio timmar körning.
Kul att du dök upp igen! Lycka till! |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Jag är lite osäker på ruttens längd, det ser man väl inte förrän kilometerstolparna sätts upp?, men en provkörning i AE med normalt uppehållsmönster visar ca 10 timmar. Man kan alltså köra ett nattåg från Mölleborg på kvällen och komma fram till Svartlien på morgonen
![]()
![]() |
#33 |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Trevligt bygge.
![]() Jag beundrar alla som orkar hålla på med MSTS RE. Jag hoppas verkligen att OpenRails kommer med en egen editor så småningom. Och ... äntligen ser jag vad som varit fel med alla orangea Rc-lok i MSTS. ![]() Dina Rc har den perfekta färgen. Mycket snyggt. ![]() Lycka till med fortsättningen. ![]() mvh .... Mats