![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#421 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2007
|
![]()
Ska du skaffa bredband, skaffa aldrig och jag menar _ALDRIG_!!!111one Comhem. Maken till usel leverantör finns inte. Nätet går ner konstant och när man ringer till kundservice så säger de "Har du kollat modemet/routern/insert valfritt dåligt tips här". Ja det har jag, och den är kopplad och fungerar precis så som den gjorde senast internet fungerade.
Jag är ingen nätverkstekniker men jag är heller ingen idiot. Ska säga upp skiten när jag flyttar i januari. Kommer de dragandes med nån bindningstid blir det ARN eller liknande. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#422 | |
Medlem
Reg.datum: Jan 2006
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#423 |
Medlem
|
![]()
Dessvärre är väl om du har tecknat ett abonnemang med bindningstid så kan du ej säga upp denna före bindningstidens slut. Surt är det!
![]() |
![]() |
#424 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2007
|
![]()
Jo visst, men de har ju lovat mig 50mbit/s 24/7 vilket är långt ifrån vad jag har fått. Total downtime skulle jag uppskatta till säkert 30% de senaste månaderna vilket är uselt. När det väl fungerar så kommer det små härliga fryslagg ett par gånger i minuten också.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#425 | |
Hyttåksfettischist
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#426 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2006
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#427 | |
Hyttåksfettischist
|
![]() Citat:
![]() //Simon som har 24 mbit genom lokala kabel-tv-operatören och ibland hamnar på högre bitrate.
![]() |
![]() |
#428 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
![]() |
#429 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
En klasskompis till mig blev påkörd av en bil idag på en moppe. Benet blev rätt mosat.. Brutet på flera ställen och skadat knä.
Sen det invecklade är att moppen var inte hans utan ägdes av en kille den andra nian och den var tyvärr trimmad + att den skadades ganska rejält vid påkörningen och startar inte.. Synd om båda killarna.
![]() |
#430 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
Tråkigt som sagt men tänk på att inte köra runt trimmat utan ta det lugnt istället. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#431 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Snart händer det en olycka! /En som har unga mopedförares missbruksplats som arbetsplats.
![]() |
![]() |
![]() |
#432 | |
Tidigare Ugglan_1
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#433 |
Medlem
|
![]()
Det hjälper! Sätt en hög böteslapp så lär aldrig den skyldige trimma sin moppe längre. Dock krävs tätare rutinkontroller av polisen på mopeder i allmänhet.
![]() |
![]() |
#434 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Min moped är också trimmad, dock inte jag som trimmade och jag ska ta bort trimmet.. Dock vet jag inte hur jag gör själv och det blir nog dyrt att göra det på verkstad
![]()
![]() |
#435 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Men fråga den som fixade trimmet, den personen borde ju veta.
![]() |
![]() |
![]() |