![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Håller med ,snyggt!!!
![]() |
#17 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]()
Oj vad mycket uppskattning det blev,vad roligt att ni gillade bilden på åkern,men jag påbörjat med en torpområde i Östra Murrberga, Här visar jag några bilder från Södra Murrberga och en riksväg till Tengerbyområdet hoppas ni fortfarande uppskattar bilderna.
![]() |
#18 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Hej
Fint!!! Kul att du skiftar teturen lite. Testa att bara ta lite hur som helst och klicka ut dem lite var stans då ett svenskt landskap inte ser likadant ut ![]()
![]() |
#19 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() men jag börjar med snacket här. Allstå du menar väll torperna eller kanske själva landskapet,Jag har nämligen fixat på höjden en skogslandskap och till den neråt förorten Murrberga med en massa bilar och butiker och verkstäder. Jag blande gråa färgen för att det ska vara enkelt att gå jag menar ju inte någon otillgänglig typ av den gråa texturen.Och dessutom är själva rutten svensk inte utländskt,jag får nog börja variera lite med dem svenska texturerna någongång. Men tack för dina omdömen och tips Arvid,mera bilder planeras.
file:///ELEVER%20på%20Hallon/Urbans%20elever/Glenns%20nya%20mapp/Glenns%20avatar.jpg Senast redigerad av Bålsta den 2005-09-06 klockan 16:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Senior Member
|
![]()
Bana "texturen" ser klart bättre ut nu
![]() Prova även att rotera texturen för att få ett ännu bättre resultat ![]()
![]() |
#21 |
Medlem
|
![]()
Ja nu har jag börja med att inprovisera lite innan jag går. Nu har jag börjat med små torpar och ställen nära Förorten hoppas ni uppskattar dem.
![]() |
#22 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Hej
DEt ser fint ut! Hur gör man för att rotera texturen.shift fungerar ju inte...
![]() |
#23 |
Medlem
|
![]()
Roligt att du gillade min rutt.Arvid för att man ska få en rak marktextur drar man den zonen på menyn under,Informera gärna mej om det inte fungerade. Mera bilder om rutten planeras.
![]() |
#24 |
Medlem
Reg.datum: May 2003
|
![]()
Hej.
snygga bilder |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Medlem
|
![]()
Nu har jag kommit igång med min rutt,och på den här bilden ser man Rabboda gård och på andra sidan Rabbodaområdet. Den vägen som jag placerade är
avsedd för den lokala busstrafiken i Murrbergaområdet.
![]() |
#26 | |
Senior Member
|
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Tidigare Arvid Nilsson