![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 | |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#17 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Filerna blir automatisk skrivskyddade vid bränning. Om du kopierar filerna från CDskivan till hårddisken så blir filerna inte skyddade. Jag testade själv så.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#19 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Basse: Går det inte att få bort skrivskyddet? Testa att högerklicka på mappen, välj Egenskaper, avmarkera Skrivskydd. Sen kopierar du mappen och kollar om kopian har eller inte har skrivskydd.
![]() |
![]() |
#20 |
Hedersmedlem
|
![]()
Pierre: Så funkar inte det inte hos mig. Filerna/mapparna förblir skrivskyddade tills jag tar bort skyddet. Kanske nån inställning??????
Kanske inställningen hos brännarprogrammet. Mitt brännarprogram heter Easy CD Creator 5 Basis. Min inställning är: "Track-At-Once" och "Stänga sessionen Stäng inte CD-skivan".
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2005-04-07 klockan 10:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Medlem
|
![]()
Hej Totte
Du kan fjerne skrivebeskyttelsen med Route Riter ved at bruge funktionen "Make Read/Write"
![]() |
#22 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Medlem
|
![]()
Ja Ups Det var en fejl, jeg mente selvfølgelig Basse
![]() |
#24 |
Medlem
|
![]()
Hej igen!
länge sen jag gjorde något men idag satte jag mig för att få det och funka. Så jag laddade ner Route riter och testade köra Read/write, testade sen bygga om lite och spara men, samma resultat ![]() Något mer man måste göra med route riter? (är inte ett smack van att använda route riter.) Någon som tror sig ha en lösning för gärna nämna den ![]()