![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2004
|
![]()
Intressant också är att man kan köra multiplayer!!!
Vi är ett gäng speltokar som samlas ett par gånger i månaden och spelar livet ur oss, då vi inte är rädda för att prova andra spel så kan det här bli riktigt intressant att spela med/mot varandra i just nämda lir.
![]() |
#17 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Hej.
Dom sparningar jag har gjort fungerar för mig. Har uppdaterat spelet innan med båda patcharna. Ähum! Ett litet påpekande om uppdateringarna,se http://silent-hunteriii.com/uk/home.php Ett tips till angående tiden i spelet,det finnes en knapp nere till höger som heter " Time cromp." tja något liknande ni ser själv,hehe. Hoppas att ni förstår vad jag menar,kort och gott. Man kan alltså snabba på timmarna så det inte tar 24 timmar eller så. Har Silent Hunter och Silent Hunter 2 också,men Silent Hunter 3 är mycket mer avancerat än sina föregångare,puh, fiskmåsar som flyger runt och vindkrusn- ingar på havet och mycket mer.... God jakt på er alla och trevlig spelhelg.... Mvh.bengt |
![]() |
![]() |