![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Senior Member
Reg.datum: Dec 2003
|
![]()
en klar förbättring Pierre! Om du vill ha en bättre förarhytt så ta då T6A2-hytten från Rostock-vagnen, fin photorealistisk hytt. Den som följer med dom gula T6
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Senior Member
Reg.datum: Dec 2003
|
![]()
Har du gjort något med vagnhallen ännu? Eller ja vagnhall, nu är det ju bara en massa spår.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Har inte gjort mer med rutten. Problemen är att jag inte vet hur det ska se ut i verkligheten, samt att vissa tiles är proppfulla (man får inte ut mer objekt!).
Så där jag satt ut nått, så har jag samtidigt tagit bort nått. T.ex. bytt ut fordonen.... Man skulle haft ett gäng bilder ifrån den linjen! ![]() http://web.telia.com/~u60000256/index.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Tatra från Budapest | Björne | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2005-03-04 23:55 |
Tatra i GS-kostym | Björne | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 2 | 2004-12-14 17:43 |
Brand på S-bahn linje i Berlin | Chessie System | Off-topic | 0 | 2004-08-10 20:54 |
Nyt tysk rute projekt: Bonn - Berlin (gratis) | Marc Liljeqvist | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 0 | 2003-12-24 16:58 |
Tatra T4D Göteborg | knebert | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2003-03-31 23:39 |