|   | 
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. | 
| 
 | |||||||
|  | 
|  | Ämnesverktyg | Visningsalternativ | 
|  | 
|  2003-08-26, 13:14 | #1 | 
| Medlem Reg.datum: Jul 2002 Ort: At the east side of nothing 
				 |   

Jag köpte en kamera för en månad sen, en Canon Powershot A60, den är jag väldigt nöjd med. Annars är storebror A70 en mycket prisvärd kamera //Json  Json, lackerare på BOPGE | 
|   |  | 
|  2003-08-26, 14:28 | #2 | 
| Senior Member |   

Har en 3100.. mycket nöjd..
		 | 
|   | 
|  2003-08-26, 17:57 | #3 | ||
| Guest 
				 |   Citat: 
 Citat: 
 Och Kodaken ser finfin ut, tycker jag. Let's Buy It! Fast, kommer du på nya kameror i samma takt sopm nu lär det väl bli något helt annat i slutändan...  ____________________  / Lukas Nilson www.s-klass.cjb.net | ||
|  2003-08-26, 18:09 | #4 | |
| Medlem Reg.datum: Aug 2001 Ort: Sweden 
				 |   Citat: 
  Lång slutartid = Större risk för rörelseoskärpa. Kort slutartid = Mindre risk för rörelseoskärpa.  Mvh, R o g e ® Moderator Svenska 3D-Tåg Regler | |
|   | 
|  2003-08-27, 19:07 | #5 | |
| Medlem |   Citat: 
  Tack på förhand! Med vänliga hälsningar Pson   | |
|   | 
|  2003-08-27, 19:21 | #6 | 
| Hedersmedlem Reg.datum: Aug 2001 Ort: Sundsvall, Sweden. 
				 |   

Pson:  Bara en idé: Vore det inte bättre om Magnus, ger dig bilderna över messenger eller nått? Att lägga upp ett par "mini" jepg-bilder här, kan knappast vara något att ha som referens!   http://pirpen.cjb.net/ | 
|   | 
|  2003-08-27, 20:17 | #7 | 
| Medlem Reg.datum: Nov 2001 Ort: Linköping, Sweden. 
				 |   

Jag vill oxå se bilder, han kan ju eventuellt ladda upp som på någon hemside plats man oftast får av sin ISP. MvH. Mson   http://www.tagbilder.com | 
|   | 
|  2003-08-27, 20:29 | #8 | ||
| Guest 
				 |   Citat: 
 Brister syns tydligare på stora bilder. Är du med mig nu då...?  ____________________  / Lukas Nilson www.s-klass.cjb.net | ||
|  2003-08-28, 15:26 | #10 | 
| Guest 
				 |   

Jag vill minnas, att jag i en tidigare kameradiskussion skrivit ungefär så här: Oavsett vilken kameratyp du väljer, analog eller digital; oavsett vilken filmtyp du väljer eller hur många pixlar du förfogar över; oavsett hur många finesser kameran har: Det som bestämmer bildens kvalitet är till syvende och sist objektivets kvalitet. Jag såg häromdagen några usla bilder tagna med 5 megapix kamera, köpt i Tyskland (Medion?). Dålig optik och inget annat. Jag har samma Olympus som Pierre och är mycket nöjd med resultat och bildstorlek. Om jag skulle köpa en kamera idag valde jag 3 megapix, inte mer. Och kom ihåg, stor bild - stor plats. wilburt [8D] | 
|  2003-09-08, 15:15 | #11 | 
| Senior Member Reg.datum: Jul 2002 Ort: ,  , Sweden. 
				 |   

Om man far onska sig vilken kamera man vill sa skulle det nog vara, Spegelreflex: Cannon EOS 10D Halvprofessinel: Sony vad den nu heter...5x optisk iaf... Kompakt: Nikon coolpix 5700 Men det e bara onskningar... KAlle   | 
|   |