![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Senior Member
Reg.datum: Apr 2003
|
![]()
Skitsnygt jag kunde inte ha gjort det bättre själv har du börjat på modelen än? i så fall kan jag ge dig lite bilder på tåget gå till www.tagbilder.com där är det massor av bilder på Reginan.
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]() Citat:
![]() ![]() Jonas Bodell VD för BOPGE |
|
![]() |
![]() |
#18 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Orbiter skrev
Skitsnygt jag kunde inte ha gjort det bättre själv... Folk far garna visa upp och vara stolta av det de gjort men rent skryt bara for att forsoka imponera pa folk ar ratt lagt. Om du nu har byggt T45 och Regina sa tycker jag du ska visa upp bilder istallet for att bara prata en massa. Forstar du inte sjalv att du bara gor bort dig, till slut kommer ingen att tro pa dig da du bara pratar men visar aldrig upp nagot du gjort. ___________________________________ Fredrik Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
#19 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Fredrik:Varför använder du inte åäö. Märkte det!!
Mvh Mohammad Mafiha i Gävle, Sätra |
![]() |
![]() |
#20 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
![]() Där finns det ju inte ÅÄÖ! ![]() Olaf Lindström, Olis |
|
![]() |
![]() |
#21 | |
Senior Member
|
![]() Citat:
![]() //Peter |
|
![]() |
![]() |
#22 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Lyckans ost. Jag har inte rest utanför Gävleborg sen 18 juni 2002 med undantag då jag var i Stockholm och fira midsommar.
|
![]() |
![]() |
#23 |
Senior Member
|
![]()
Menar inte att skjryta men jag har en seg uppkopling hema så jag ska försöka visa bilder på T45 an men reginan blir det värre med jag har problem med gmax jag vett inte hur det ser utt inuti tåget där pasagerarna sitter bilder vore bra.
Men min Regina är inget i jämförelse med pussgurkans så jag hjälper helre till att få den klar ![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Medlem
|
![]()
Ja du Orbiter ....
Tänka sig att jag har haft modem i ca 2,5 år innan jag fick ADSL.. Under hela den tiden har jag inte märkt når´a som helst problem med att ladda upp jpeg bilder här på forumet... ![]() Så att skylla på en seg uppkoppling....näe[8]...visa bilder istället så kanske vi kan börja tro på vad du säger ![]() Tomas/repman The Vehicles shop www.banbyggarna.com |
![]() |
![]() |
#25 |
Senior Member
|
![]()
Jag som snabbast när jag laddade ner X2000 tåget då gick det i 8.7 kb i sekunden det är inte fort desutom sitter jag inte hema uttan hos en kompis så jag har inte MSTS med mig det är synd för då kunde jag ha vissat bilder men jag har lite project på gång nu så jag ska visa bilder så fort jag kan det kan jag garantera.
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Orbiter, svarar lite på dina inlägg, fast i den här tråden istället, så att pussgurkans Regina-tråd inte blir helt OT.
http://msts.e-buzz.net/forum/topic.asp?TOPIC_ID=6617 ![]() LLJ forum: http://forum.wendel.nu/viewforum.php?f=14 |
![]() |
![]() |
#27 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Pussgurkan hur går det med reginan?
ha en bra dag [img] attachments/7075881.gif[/img] Jonsson |
![]() |
![]() |
#28 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2003
|
![]()
[?][?][?][?][?]
Jag har tagit en liten paus med den. Väntar på lite flera intreörbilder Har bytt dator vilket inte ville funka först strul med i stort sett alla komponenter (de ville inte trivas ihopp) Nu funkar den med vattenkylning och allt (har lärt mig hårdlöda kopparrör på köpet) vattentemp 49grader temp på prosessor och i låda ca 34grader men nu när den verkar den funka kommer nästa katastrof Bahnhof som är min internetleverantör har gått på semester och tagit mailhanteringen med sig kan ej sända några mail (de är medvetna om problemet men lovar att maila !!!! mig när det är klart) [8][8][8] Jag har trixat lite på en X9 med öppningsbara dörrar intreör och sparks från strömavtagaren på natten ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Jag tänkte även leverera med en råkarta dvs. en omålad variant med förklaring till var de olika delara ligger ![]() [ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() återkommer när hela tågsättet är klart. |
![]() |
![]() |
#29 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Vad i hela helgoland!?!?!?!
Nu gör du verkligen skäl för ditt alias, först T21, sedan Y3 på gång och nu X9! [ ![]() Keep up the good work! / Dalle |
![]() |
![]() |
#30 |
Hedersmedlem
|
![]()
Härligt Pussgurkan!
Du verkar veta precis vad man vill ha!???? T21, Y3, Regina och X9 är väldigt efterlängtade!!!!! X9 har jag dessutom åkt med..... ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Regina? | Eric_86w | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 89 | 2006-07-03 19:39 |
vill göra om regina? | jswmusic | Trainz - Allmänt om Trainz | 26 | 2005-04-24 02:32 |
skum färg på regina | Balder | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2004-02-16 15:10 |
Äntligen här.... Regina (X50) till Trainz | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 15 | 2003-12-16 12:17 |
Regina? | Angelsmind | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 3 | 2003-09-30 15:47 |