![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Testade att flytta över alla filer till ett annat bibliotek. Tog bort spelet och installerade det. DÅ FUNKAR DET. Så nu håller jag på att flytta tebax alla filer för att se om det löst sej.
/Blappe |
![]() |
![]() |
#17 |
Senior Member
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Grattis !
![]() --- MvH Cj <> cj.aeger.net |
![]() |
![]() |
#18 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Tack CJ. Men efter att ha läst trådarna som Fredrik visade så kanske problemmet kommer tebax efter att jag lagt tebax filerna. Får hoppas det inte blir så. Funkar det så har jag lovat mej själv att visa nån screen från min rutt här på forumet som jag håller på att göra. Den är lååååångt ifrån klar eftersom jag tillhör dom som ALLTID inbillar mej att det kan bli bättre.
![]() /Blappe |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
"Räfflor" kvar efter omålning? | Kyriakos | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 7 | 2005-01-07 14:04 |
Söker efter bra ställe för domain.. | prymikom | Off-topic | 3 | 2003-11-16 00:57 |
MSTS Hänger! | Dson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 8 | 2003-04-07 23:43 |
Hjälp! [Behöver instl. hjälp efter formatering] | Yzerman | Off-topic | 16 | 2002-10-09 17:09 |
Hjälp efter jag har målat om... | prymikom | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 11 | 2002-08-06 14:23 |