![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
... för jag kunde naturligtvis inte låta bli att sätta tändarna i detta heller.
Inte för att epoken är intressant och dessutom ett väldigt "fult" tryne på detta tåg. Men det finns vissa utmaningar som attraherar mig ... nightmesh, passagerarstöd, öppningsbara dörrar, nummerskylt m.m. Det som fick mig fast var att hela förarhytten i A och B-änden går att skjuta och vrida åt sidan när man kopplar ihop flera trevagnarståg så att man kan gå igenom hela tåget hur många tågset det än är.
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2005
|
![]()
Wow, mycket kul det ser vi framemot !!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2009
|
![]()
Detta är nog det modernaste fordon du har gjort. Det här ska bli kul.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
|
![]()
Vilken tur AlleDalle, som ville ha ett nytt öresundståg, har!
![]() Det ser mkt bra ut som vanligt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
... men det är som "Schrödingers katt", man har ingen möjlighet att avgöra om den lever eller är död
![]() ![]() Om ni är intesserade av kvantfysik är denna länk en början: http://sv.wikipedia.org/wiki/Schr%C3%B6dingers_katt Har gjort fungerande dörrar till X31K låggolvsvagn men mycket återstår än.
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Mycket tjusigt Lan även om det inte är min favorittyp av tåg, men det finns nog ganska många andra som blir glada över dessa fordon.
Stickanw
![]() |
#7 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |