![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 | |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]() Citat:
Se också till att du har Options...\Video Settings\"Enable compatibility mode" aktiverad. -
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Jag är förtvivlad - och känner mig lurad.
Jag tog ner den nya patchen på nästan 500 mb (har 2009). Och vad fick jag - det vet jag ännu inte. Jag har på olika sätt sökt info hos Auran: Går jag in i öppningsrutan och söker efter info om den nya patchen får jag envist till svar: "An unepceted error..". Söker jag via nätet på Auran finns endast info om SP 1. Har Auran lagt locket på vad man går ut med? Nu skall jag ta hand om över 100 röda varningar och drygt 600 gula. Enligt Aurans test -när 2009 installeras - klarar datorn kraven, visserligen med nöd och näppe. Att den hackar rejält stör mig inte. Däremot stör Aurans infopolitik i allra högsta grad. Vet någon vad man får i dess 500mb? En förb-d Nisse |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2010
|
![]()
Nils Bild
Det står på denna länken att det kommer ut senare vad som ingår i denna Patchen http://forums.auran.com/trainz/showthread.php?t=65074 Tråkigt att det jäklas för dig. Mitt spel har blivit mycket bättre sen jag la in denna
![]() |
#19 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Har ju Treez installerat genom detta så kan jag inte använda patchen som det länkas till, kollat runt själv lite på aurans forum, någon som har hittat en patch liggandes till denna version?
Det är samma Build nummer av någon outgrundligt klantig anledning ![]()
![]() |
#20 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2010
|
![]()
jag har ts2009 build 44653
och har upptäckt att jag inte kan hitta allt i senery som jag har lagt till detsamma gäller även lok och vagnar som jag har lagt till i spelet också så jag undrar ska det vara så, jag tycker att är (SKUMT) , har hittat allt innan jag patchade upp spelet, har ej lust att installera om spelet och patcha upp det till build 41844 igen , behöver hjälp!!!!!!!! //kustpilen// ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Medlem
|
![]()
Kör en extended database repair eller va den nu heter
![]() borde lösa problemet
![]() |
#22 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
X7 har tappat strömavtagarna, BJC3 (ånglok) har försvunnit plus mycket annat. Mycket går att installera om, men dessvärre för mig går det inte att hitta BJC3 igen.
Men livet går vidare - och banan finns kvar. Nisse |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Medlem
|
![]()
Nu har jag äntligen fått det att fungera..
Dock tog det en hel del tid då allt ville krångla, två ominstallationer senare av trainz så fick jag det att fungera.. Dock har jag 1481 fel samt 818 varningar.. Känns som patchen var väldigt aggresiv i felhantering.. Nu återstår det roliga i att försöka hitta alla objekt som har fel i sig och åtgärda dessa.. Hittade ett litet "roligt" fel, den byter typ av fel utan att jag gör något.. :P Tog MSL Dispatcher 2009, då jag letade fel på min bana. Då hade den först "Faulty" som status. Kollade efter fel, den hittade inga, då bytte den till "Faulty Dependencies". Spårade lite vidare, tog då tex "Path Control Libary". Kollade efter fel på den, då slutade den ha fel.. Känns som något är buggat i CM.. Men nu ska jag sova!