![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Alla kan inte allting. Jag kan tänka mig att både Dson och Henrik L inte heller kan allting. När någon hoppas att någon som kan skulle vilja göra något kan ju inte ses som krav och gnäll.
Eller kan det det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]()
Som jag förstår det, när man läser första posten, är det bara ett önskemål från tågkompaniet.
![]() |
#18 |
Medlem
|
![]()
okej jag tror det här har fått lite för stora proportioner. Den här tråden började med en enkel förfrågan. kanske för någon inte kan inte vill eller har kunskapen att lära sig bygga. De finns många som knappt precis vet hur en dator funkar. Sen förstår jag dson och de andra som tycker att alla kan FÖRSÖKA lära sig. Tror inte de var deras mening att säga bygg det själv, och göra dem som inte kan eller vet arga och frustrerade. De här skall ju vara ett öppet forum där folk kan fråga efter och önska saker till spelet. Även utan krav på att de ska bygga eller måla dem själva. Jag är hyfsad på att måla till exempel men bygga kan jag inte alls då försöker jag använda det till att hjälpa folk som inte kan men jätte gärna vill se en sak i spelet om jag kan och har tid. Men samtidigt försöker jag gärna lära dem att måla om de är villiga och har kunskaper som räcker till det. Men har man inte det skall man ändå kunna be dem som kan om hjälp att få fram de saker man önskar att se till spelet, ny byggnad eller repaint. Så slutligen jag tror inte Dson och de som vill att man ska försöka lära sig säger de för att vara elaka utan mer för att inspirera. /rac hammer
Senast redigerad av rac_hammer den 2010-04-22 klockan 10:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Men som sagt, det bästa vore ju om ni själva kom igång med att börja öva i 3D-byggande? Vem vet, om ett tag kanske vi har massor av perfekta objekt - gjorda av just er? ![]()
![]() |