![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Nej, hastigheterna höll jag. Jag överskred aldrig 160 km/h på 180-streckorna (RC6 kan ju inte gå snabbare) och 140 höll jag också. Men nu får aktiviteten duga. Jag har en helt ny på G....
![]()
![]() |
#17 | |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Finns det möjlighet att man tex har "förarbyte" till ett annat tåg tex på Köpenhamn H, i en aktivitet?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Veteran
|
![]()
Hur menar du? Att man kör ett tåg till Köpenhamn och sedan byter till ett annat och kör vidare till Hamburh? Det går iaf inte.
![]()
![]() |
#20 | |
Tidigare Ruben
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Veteran
|
![]()
Kan väl ställa en fråga: Jag vet inte riktigt vad jag ska göra för aktivitet. Tippsa gärna! Det kan vara vilken rutt som helts, men i första hand svenska.
![]()
Mvh Björn ![]() Tågklarerare, Fagersta Central, Nora, Smedjebacken och Mora Senast redigerad av bönan den 2009-04-12 klockan 09:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Vore kul om man körde ett Öresundståg från Malmö C till Österport på kvällen med mötande tåg. Eller något Danskt pendeltåg från Köpenhamn till Klampenborg.
![]() ![]() Senast redigerad av Bombardier Train den 2009-04-12 klockan 09:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Medlem
|
![]()
Bra aktivitet Bönan!
![]() ![]() ![]() Det skulle vara kul med en nattaktivitet, men gärna till Tyskland från Köpenhamn kanske.
![]() |
#24 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Blir det någon mer aktivitet?
![]() |
![]() |
![]() |