![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Vackert eller inte, så kan det ju vara bra för backups... Och vad ska jag annars göra med 160 gigaren? Sälja? Lär inte vara många kronor man får för en gammal 160GB IDE-disk...
![]() |
![]() |
#17 | |
Veteran
|
![]() Citat:
![]() Lämna ca 100 Gb ledigt bara (har du råd, så är 200 Mb ännu bättre!) 20 procent (rekommenderas) så defraggar den perfekt. Så ja tror nog att du fyller upp disken med tiden. ![]() Formatering går på ett nafs, välj snabb, de räcker.. 160 Mb!!! IDE ![]() Du kan få köpa 250 Gig av mej för en struntsumma, men å andra sidan så blir de för mycke jobb å flytta över filerna, dom tre som ja har får gå som externa diskar via den smarta grejjen... ![]() Man behäver inte ens boota om, bara å koppla in, så finns dom där! kolla här: http://www.webhallen.com/prod.php?id=85543
![]() ![]() Senast redigerad av Hawk den 2009-02-06 klockan 16:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Medlem
|
![]() Citat:
MVH Kenneth
![]() |
![]() |
#19 | |
Medlem
|
![]() Citat:
En sådan "pryl" har jag ochså. Perfekt om man vill testa gamla diskar, dvd-spelare, cdrom eller annat som man kan koppla in här. Bättre än att börja skruva i låddan. Ibland behöver man någon extra anslutning och då fungerar denna utmärkt... Finns även här, fast ett annat pris: http://www.itsajten.com/productview....0e1a4b80&c=900 179:- Ett företag som jag kan rekommendera, har handlat en hel del här dels pga priset, dels pga deras snabba leveranser. Kollar man dessutom efter deras grejor på Tradera så kan det bli lite billigare. MVH Kenneth
MFF SM-Guld 2010?? Javisst blev det så ![]() Senast redigerad av knebert den 2009-02-06 klockan 21:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Hedersmedlem
|
![]()
Har fått min 1TB disk nu. Dela den i 2 delar (blev 2 x 465GB). Verkar fungera bra och disken känns både snabb och tyst. Nöjd hittills! XP kör jag på raptorn...