![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Medlem
|
![]()
Nej, gav inget som helst resultat...
![]() Men, hittar bara assets.tdx, och i cache-mappen hittar jag bara ett gäng mapparna och messages.dat. Har för mig att det ska finnas en till fil där, som man ska kunna ta bort då TRS ändå återskapar den? Kopierade "local", Avinstallerade TRS, tog bort allt vad Auran hette på C-disken, gjorde en diskrensning (som f.ö. frigjorde hela 29 gb), och installerade TRS06 igen samt SP1 direkt efteråt... Men ingen skillnad... ![]() Vill verkligen inte ge upp med TRS, (har iofs inte byggt sen det började krångla för ett halvår sen) men ser nästan inget annat alternativ...
![]() |
#17 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
I cachefoldern kan det isåfall finnas en som heter "assets.bku" som man också ska ta bort. MVH. Ekan
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Hmm.. TRS funkar ju fortfarande fint. Bara CMP som bråkar. Fattar verkligen inte varför... Det startar, funkar väldigt bra men efter sisådär 20-30 sekunder så låser det sig helt utan någon synlig anledning... Spelar inte heller någon roll om jag har installerat några contens eller inte...
![]() |