![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Hyttfönstren...
Två saker direkt: Bakre tanken ska INTE vara rundad, den är rak på J. Trycktanken på främre gångbordet är på tok för stor. Dessutom tycker jag att pannan verkar vara för stor, menmen, det är jag det |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
ja igentligen är inte vatten tanken rundad , jag vet inte varför den blir det på min render :/ o tryck tanken kan åtgärdas, inget problem, det fixar jag fort, panan vet jag dock inte riktigt om jag orkar , då är det mycket annat som ska fixas automatiskt, går det inte leva med att den kanske är lite för stor ?
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Tidigare v10
|
![]()
Hej, Jag undrar om någon har några tips på hur jag ska gå till väga för att bygga hjulen/drivningen, någon som har några bilder på hur dom ser ut på J loket eller kanske en ritning, jag är tacksam för al hjälp jag kan få då detta är mitt första ånglok
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Tidigare v10
|
![]()
Jag får nog meddela det att jag inte kan fortsätta på detta projekt, tyvär så har något hänt med 3Ds filen så att det går ej at öppna den, tyckte själv att detta var ett roligt projekt men , inte mycket att göra.
|
![]() |
![]() |