![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Spinner vidare på Rogges kotema med en bild tagen från EFS-kyrkan i Pärup utanför Hörby (Hörbymasten i bakgrunden.
![]()
![]() |
#17 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Från gräsmark till annan gräsmark. Platsen är i Nora.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2015-11-20 klockan 21:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
Från Tottes vatten - I vatten finns det ju T.ex. Båtar. Eller som här Lastbåt:
![]() |
#19 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() ![]() En båt av mindre modell, solnedgång i norra Polen för några veckor sedan... |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Jag kontrar med en bild från Hven.
![]() |
#21 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Ännu en vattenbild som vi kanske kan byta ämne utav?
![]()
![]() |
#22 |
Moderator
|
![]()
Inte lätt o byta ämne på den bilden, men vi får väl hoppas nån ser att de är kläder och plast + glasögon på snubben som jag lägger ut...
![]() Han visste verkligen hur man kitesurfar! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banned
|
![]()
Den här blir långsökt, men allt för att ta oss bort från vattnet!
Surfaren har uppenbarligen (våt)kläder tillverkade av neoprene (materialet, om inte så säger vi att det är plast och min kamera är tillverkad i detta materialet) och det är samma som i min kamerarem/väskrem som syns på bilden. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Moderator
|
![]()
Fotografen JayC är inte ensam på klotet med att fota tåg(det har vi ju iofs märkt me tanke på forumet
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banned
|
![]()
En bil transporterar människor. Det gör en ambulans också.
(Jag ber om ursäkt för den dåligt komponerade och exponerade bilden) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Tar med mig apotek från förra bilden då... Det här apoteket finns i Vadstena.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Trädet i bakgrunden leder vidare till den här bilden.
![]()
![]() |
#28 |
Medlem
|
![]()
Jag spinner vidare på himlens färg i Simons bild
MVH, Mikael Webbmaster på Banbyggarna.se Vill Ni se fler järnvägsbilder, besök gärna min sida - där Ni även kan läsa om min MJ-samling och se tågfilmer. En del av Teamet som bygger Stockholmsrutten. ![]() ![]() http://www.micke-andersson.se http://www.banbyggarna.se http://mikaelsgallery.fotopic.net/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banned
|
![]()
Micke321:s bild innehåller fåglar och jag forsätter på det...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() ![]() "Va, var är mina kompisar? På Tobias bild är det ju fullt av gräs! Muuuu!" Ja hann ju inte mä..... Då får la ja seja att korna e fastsatta mä kedjor, som d e va i förra bilden :-) Vore de inte roligare att diskutera MSTS..... De ju ynkligt va dåligt intresse de e för tåg-sim, som de här forumet ska handla om. men ja kan slänga in en bild på en ko , om nån tycker de e roligt... ![]() ![]()
![]() ![]() Senast redigerad av Hawk den 2006-07-31 klockan 14:15. |
![]() |
![]() |