![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#241 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
MOTGÅNGAR ÄR TILL FÖR ATT ÖVERVINNAS.
Bensö har tagit många år att bygga och det vore bortkastat arbete om Benslands president bara stiger av från jobbet. Jag är född med enormt tålamod och envishet. Jag tar tillbaka det jag sagt om att lämna Trainz. Nu har jag startat om igen. Nu har jag äntligen fått igång en version av Bensö som, än så länge, inte har kraschat. Den ser bra ut. Titta bara på den här halvtimmes långa flygturen kors och tvärs över ön: FILMEN på Youtube. Den är filmad från Trainz 22 PE !!! Inte i Plus-versionen för där kraschar det. Men i Premium Edition av Trainz 22 fungerade för mig. Jag har nu beslutat att lägga av med Plus och sagt upp prenumerationen. Jag känner att jag inte behöver Plus. Den vanliga Premium Edition duger och räcker för mig. Nu till jobbet. Den här fungerande versionen saknar alla växlar. Det finns "osynliga" spår där objekt från STW Plattformar skulle finnas. Alltså - mycket material från STW och STL är borta och förbjudna från banan. Tyvärr. Det får bli så mycket som möjligt från Download Station. Just nu är det bara två "unknown" object som gör att rutten lyser rött i Content Managern. Dessa är rachammer kuid:404327:2646 samt lan kuid:67375:103290. Jag hoppas det fortsätter att fungera och med tiden kan jag dela med mig av banan - om någon vill bli medborgare i Bensland. Hälsningar