![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#136 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]() ![]()
![]() |
#137 | |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
![]() Senast redigerad av Fredrik den 2008-09-07 klockan 13:53. |
|
![]() |
![]() |
#138 | |
Exilskånsk lokförare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]() Citat:
![]() |
#139 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]() Nu drar jag mig verkligen ur ![]()
![]() |
#140 | |
Medlem
Reg.datum: Jul 2007
|
![]() Citat:
Du har ju verkligen missuppfattat hela diskussionen.. Det handlar inte om avundsjuka. Utan om att det är patetiskt att endel här inne bara kommenterar efter hur duktig fotografen är och ibland vad den jobbar med. Endel får sidor fyllda med skämt och positiv kritik till en bild som inte är bra. Medans andra kämpar för att bli bättre och kanske ber om lite hjälp att utvecklas. Men då får man inte nån hjälp överhuvudtaget. Som jag redan frågat; vilka sitter i juryn till galleriet? |
|
![]() |
![]() |
#141 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Sjätte gången gillt ![]() |
|
![]() |
![]() |
#142 | |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Alex F Farbror Sallad Olaf Lindström MrC Martin |
|
![]() |
![]() |
#143 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Ungefär som jag trodde då.. Tack för svar. |
|
![]() |
![]() |
#144 | |
Tidigare ssg
|
![]() Citat:
![]() |
#145 |
Medlem
|
![]()
Att jag faktiskt kunde gissa mig till vilka som satt i juryn. Hyser inget agg mot dom personligen.
|
![]() |
![]() |
#146 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() Citat:
Det är faktiskt en anklagelse du kommer med så om du inte har grunder för dina anklagelser så kanske du inte ska göra allt för stor sak av det? Om du skulle lägga den energin du slösar bort på att gnälla på fotografering istället så kan det nog börja hända saker å ting. (Bara ett tips i all väl mening) |
|
![]() |
![]() |
#147 | |
Tidigare ssg
|
![]() Citat:
Någonting säger mig att det är dessa personer du syftar på som den här "klubben för inbördes beundran" eller har jag fel? Kom igen nu Julian, stå för din åsikt.
![]() |
#148 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2007
|
![]()
Jag funderar lite på hur galleriet kom in i diskussionen?
![]() Min egen åiskt är att de bilder som finns i galleriet skall vara riktigt bra, vilket de som finns där nu också är. Detta gör att man i princip måste ha ett antal krav bilden ska uppfylla för att upprätthålla den nivå man vill ha på galleriet. De bilder som refuseras blir ju heller inte sämre precis. |
![]() |
![]() |
#149 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Självklart ska man ha en jury som bedömmer. Alla jurymedlammar är bra fotografer, det har jag sett. Men det är ungefär en sån här sak som känns överdriven. Varför är alla utom Olaf och Fredrik lokförare? Det finns andra som kan lika mycket om foto men som inte sitter i juryn. Jag vet inte om dom har blivit tillfrågade men svarat nej eller om dom inte har fått frågan. Men skumt är det iallafall. Jag har ju somsagt bestämt mig för att inte visa fler bilder här. Så ni kan ju ha det hur ni vill, jag slipper ju drabbas av det nu. Det är skönt! Senast redigerad av Julian den 2008-09-07 klockan 17:47. |
|
![]() |
![]() |
#150 | |
Exilskånsk lokförare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]() Citat:
Jag tror inte en ena sekund på att någon kommenterar en bild bara för att vederbörande råkar vara lokförare! Är du avis på dom som är förare? Skulle du själv vilja ha en systemkamera? Var grundar sig problematiken? Kom ihåg att ingen föds med systemkamera eller föds som förare. Vi ha alla vandrat samma väG!