![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
Vad är det för problem / Fel som alla har med denna linje?
Jag har inga och har aldig haft. Vad som krävs för att den ska fungera är . (Vad jag har) 1. Samtliga delar.(Plocka ner från Train-Sim.com går fortast) 2. En ja fix/uppdatering som finns på DLS. (KUID: 121826:51002) (KUID2: 192081:1:3) (KUID2: 192081:12:1) 3. Trainz 2004 + senaste service packen. Sen så går det. TW |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Kan man köra t-banan till trs 2006?
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Funkade alldeles utmärkt på Hjulmarknaden samt hemma hos mig och alla polare jag rekomenderat den till. Däremot får man stå ut med 2006 buggen att ljudet försvinner då och då, men allt annat fungerar precis som det ska
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Jag vet inte hur man instalerar rutter till trs 2006?
Hur gör man?
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Förlåt om jag drar upp tråden igen, men jag undrar om det någon vet vad alla trackmarks heter? Försöker tabort dem ur CMP för att kunna köra c20n.