![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2010
|
![]()
jag har kommit på lösningen om passagerarna att dem snurrar förut men jag har kommit på kollade på youtube igårkväll sökte nånting på bussimulator 2012 eng skitsamma men den kortet ni har fått sån här personalkort om ni trycker på ALT ovan på ser ut som en tvskärm sen så ser du ut som en liten radio där för ni in kortet som ni har fått kommer och stå fahrerkarte 1 här kommer videoklippet som jag såg igår ikväll så får ni se vad jag menar jag har lite svårt å förklara ibland.....
fahrerkarte 1 det betyder förarkort 1 http://www.youtube.com/watch?v=N89AG...e_gdata_player Mvh pizzakungen Senast redigerad av pizzakungen den 2012-03-15 klockan 09:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
jag har kommit på lösningen i simulatorn gällade passagerarna för dem brukar ju snurra runt vet ej om ni har sammma problem sen så kliver dem på men så här e det när du skriver ditt namn så får du ett ett kort vid sidan av så står det fahrerkarte 1 nånting men ovan på den stora tv skärmen det ser ut som en liten radio typ där för ni in koretdå kommer erat namn upp då kliver dem på å här videoklippet ifrån youtube så kan ni se själva
http://www.youtube.com/watch?v=N89AG...e_gdata_player kolla hela den så ser ni den hehehe Mvh Pizzakungen |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
tänkte bara fråga vet nån hur man gör en egen linje för att jag tänkte göra det ?? ha de gött pizzakungen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej
Hur tar man bort hambromsen på Bussen ? den ligger i och jag kan ej köra i väg hälsningar Stefan Lindmark i Gävle
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2012
|
![]()
Tycker nästan att grafiken är rätt simpel på Bussimulator 2012
tillex: när man kliver in i busen och sätter sig i förarsätet så kan man se på vänster sida att busen har ganska mycket mincraft grafik ![]() Men däremot tycker jag att det är bra att man kan köra så många linjer ![]() Däremot kan jag rekommendera Citybus Simulator München ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
|
![]() |
![]() |
![]() |