|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
#1786 |
|
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
Ser jättebra ut! Hur långt har du nu kvar att bygga? Det kan väl inte vara så långt kvar nu?
|
|
|
|
|
|
#1787 |
|
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
Om jag har hängt med ordentligt så borde det vara ca 4 mil kvar nu.
Helt sjukt snyggt Totte!![]() ![]() ![]() ![]() :dro ol:
|
|
|
#1788 |
|
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
Ja till Gbg är 4 mil kvar. Sen är det fler spår från Alvhem till Lilla Edet 1.3 mil. Gbg till Hisingen 1 mil. Gbg till Jonsered 1 mil. Gbg till Mölndal 0,7 mil. Sist till Mölnlycke 0,7 mil.
Det blir sammanlagt 8,7 mil kvar att bygga. Kolla kartan på inlägg 1767. Bygget i Gbg blir mycket jobb. Så jag vet inte när rutten blir klar. Ibland har jag tröttnat på att bygga. Ser att MSTS-intresset har minskat. Det är mest TRS och RW som är mycket aktiva. |
|
|
|
|
|
#1789 |
|
Tidigare Traindriver94
|
När din rutt släpps kommer nog många damma av sina msts-skivor
Iaf jag
|
|
|
#1790 |
|
Hedersmedlem
|
Tack för uppmuntran! Det hoppas jag verkligen.
|
|
|
|
|
|
#1791 |
|
Veteran
|
Jo, det hoppas jag också att folk kommera att göra! Det är trist att det inte längre byggs så mycket rutter och nya tåg till MSTS.
Men jag kör iaf MSTS fortfarande, och tänker verkligen inte sluta än på många år! Helt klart den bästa simmen som finns, om man bara är intresserad av att köra!
|
|
|
#1792 |
|
Tidigare Ruben
|
Jag kör också MSTS fortfarande! Senaste gången jag körde var idag. Jag tycker också att MSTS är bäst när det gäller körningen.
|
|
|
|
|
|
#1793 |
|
Medlem
Reg.datum: Mar 2009
|
Du kan være sikker på at interessen for MSTS kommer til å vare i mange år enda. Så mye fint som stadig lages til denne simulatoren, ikke minst av deg selv og jkriste, samt i andre europeiske land, Nord-Amerika, Afrika, Asia og Australia, er det ingen fare for at denne simulatoren skulle bli glemt. Hjertelig takk for din innsats!
|
|
|
|
|
|
#1794 | |
|
Medlem
Reg.datum: Sep 2009
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#1795 |
|
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
|
Härligt att se Totte! Snälla ge inte upp! Vi är många som uppskattar ditt otroliga arbete.
![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
#1796 |
|
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
Meget bra Totte. Dette ser helt topp ut. Lenge leve MSTS.
MVH Jan Kristensen Har bygd Drammen-Kongsberg Har bygd VBSR 1, 2, 3, 4 ruten Klar til Stavanger og Gardermoen, VBSR 5 med hjep fra Bønan Klar til Hamar, VBSR 6 av Bønan Klar til Trondheim VBSR 7 Klar til Bergen VBSR8 |
|
|
|
|
|
#1797 | |
|
Medlem
Reg.datum: Nov 2006
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#1798 |
|
Hedersmedlem
|
Hej!
Det känns skönt att ni tålmodigt väntar på min rutt. Här är en bild om två tåg möts på korta dubbelspåret. |
|
|
|
|
|
#1799 |
|
Veteran
|
Mycket fint! Jag måste verkligen säga att de svenska signalerna ser riktigt bra ut!
Jag ska ta och testa det här med dimma i MSTS, det är COSMOS programet heter va? Var kan man ladda ner det?
|
|
|
#1800 | |
|
Tidigare Ruben
|
Citat:
http://www.trainsim.com/zview.php?cm=list&fid=10116
Senast redigerad av Bombardier Train den 2010-03-20 klockan 19:56. |
|