![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2007
|
![]()
very nice
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Är någon intresserad av rutten?
För annars tänkte jag lägga ner arbetet och enbart fokusera på min andra rutt... Men om det finns personer som vill köra min rutt så bygger jag klart den (blir dock inte så lång). Det ska ju vara minst ett par stycken som är intresserade... Anmäl ert intresse här..
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Hei jeg er veldig intresert i din rute. Den ser veldig bra ut så langt. Jeg håper at den kommer ut.
![]() ![]()
![]() |
#4 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Det var roligt
![]()
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Håller också ögonen öppna på denna rutt, men jag tror att hade det varit en svensk rutt hade intresset vart större!? Men rutten ser mycket bra ut!
![]() |
#6 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
Svenska rutter är svåra att göra utan svenska objekt.. Det finns ett par, men när (om) det kommer svenska signaler m.m ska jag försöka med en svensk ![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Mina arbeten i Trainsimulator 2012: Appleford - Slough Färdig Bergslagsbanan V2.0 Färdig! Bergslagsbanan V3.0 Under arbete! Senast redigerad av Micke.L den 2009-02-12 klockan 21:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Är ni intresserade av en fortsättning på rutten? Mellan Ealing och Langley..