![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare mrdaddydj
|
![]()
Undrar hur lång Sveriges längsta järnvägsraksträcka är.
Och vart den ligger... Erik Höglund |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Hur lång är den? är det bara raksträcka på den linjen?
M.V.H Tobias år 2004! ------------------------ Kolla gärna på min fotosida, där jag har samlat lite tågbilder: http://medlem.spray.se/tobiasja8/ En tågsida på G med Itino. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Enligt vad jag vet ska Sveriges längsta tågsträcka vara placerad i Östergötland, nämligen mellan Vikingstad och Sya.
Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Member
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Såg på Discovery för ett tag sen, tror att det var från Australien, där det var en raksträcka som säkert tog fem timmar eller nått sånt att åka på, tills första kurvan kom. Någon som vet var det ligger?
Hyffsad raksträcka... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]() Citat:
/Viktor VD på Metropolitan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tidigare mrdaddydj
|
![]()
Tack så jättemycket med alla svar.
![]() Glad att jag kunde reda ut detta frågetecken jag har haft i huvudet länge... [8D] Erik Höglund |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|