![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Junior Member
Reg.datum: May 2004
|
![]()
Hej
Jag har ett problem som tydligen ingen annan tycks ha. Jag har letat igenom detta forum och Aurans eget forum... nada. Jag har build 668 och har laddat ner rätt version av SP2. Själva exe filen är placerad i spelets huvudfolder. När jag ska patcha spelet får jag emellertid ett felmeddelande som säger "Invalid Patch File E:\Trainz2004\TRS2004_US_668-2145.exe" och sedan stängs patchprogrammet av. Jag har prövat döpa om filen och pröva sätta den i olika foldrar. Inget hjälper! Nån pro som kan föreslå något? SP2 verkar ju bara för jäkla ballt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Junior Member
Reg.datum: May 2004
|
![]()
Jag laddade ner patchen pånytt och då fungerade den. Skumt! Nu har jag emellrtid ett annat problem. När jag laddar Trainz ser jag videon och de färgade leddarna som laddar. När laddningen kommit fram till den första gröna sparkar spelet ut mig tillbaka till windowsen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
skulle behöva hjälp... | jswmusic | Trainz - Allmänt om Trainz | 0 | 2005-02-20 17:59 |
"Cosmonova Trains" | Pson | Virtuella Tågbolag | 8 | 2004-06-07 01:08 |
Senaste nytt från verkstaden | tufftuff | 3D-design - Trainz | 87 | 2003-10-06 15:06 |
Varför går inte min rutt att öppna? | bobjörk | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 2 | 2002-10-16 01:49 |
Hjälp! [Behöver instl. hjälp efter formatering] | Yzerman | Off-topic | 16 | 2002-10-09 17:09 |