|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2010-07-11, 22:24 | #1 |
Medlem
|
PT:GBG Strul
Hej dethär händer när jag försöker installera PT:GBG efter
Vad ska jag göra?
2010-07-11, 22:37 | #2 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2008
|
Kolla din hotmail om en stund.
Ledsen över detta problemet och vi kommer under nästa gång att köra med en annat sätt, detta var ett test för att se ifall det skulle fungera bra men det gick visst inte efter 5 dagar, annars så fungerade allt bra. //Med Vänliga Hälsningar Projekt Göteborg - Gampanat
2010-07-11, 22:41 | #3 | |
Medlem
|
Citat:
Blev lite orolig där PS om du menar allt bra som en fråga så nej allt gick inte bra för att mittvagnen och framvagnen av m31 (Tror jag ) funkar inte
Hälsningar Max Jag Använde Trainz (Numera pluggar jag musik och får lite tid över för att Trainz'a ) Senast redigerad av maxlk96 den 2010-07-11 klockan 22:44. |
|
2010-07-11, 22:41 | #4 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
Info om testet
Det felet som var testat va att rutten & alla objekt skulle installera sig själv så som du installera Trainz, allt gick av sig själv via ett Wizard program som bara hade en " trial" på 5 dagar..sen får man installera den via bakvägen men eftersom de är mera komplicerat får du rutten & senssionen ( senaste sparade uppdateringen nu ) via din E-post av Gampa strax. Beklagar över felet..
2010-07-11, 22:57 | #5 |
Medlem
|
förresten inngår alla "Tåg" i cdp´n ? annars kan du väl maila över dom är du snäll
2010-07-14, 00:12 | #6 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
Tågen ska komma i veckan till dig, vi har ett tät tidschema nu.. men vi ska se till att du får vagnaran i veckan.. meddela oss om du fick med dom jag är osäker eftersom inte jag har formaterat till CDP-filerna utan Gampa...
|
|