![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Nu kom hytten till Bm71 och Bm73. Vill bara påpeka att spakarna till gas och broms är osynliga p.g.a. att de får inte plats i skärmen. Installation: Ta bort gamla Cabviewmapparna och ersätt med nya. Lycka till!
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2010-03-09 klockan 22:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Jag upptäckte fel igår och det handlar om tågföraren inte kan flytta till bakre hytt för att köra tillbaka tåget. Så jag fixade till rätta. Ni 5 som tidigare hämtade hytten får hämta igen. Ha en bra körning! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
|
![]()
Tåget finns att hämta: http://www.3dtog.com/forum/viewtopic.php?f=45&t=102
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Snyggt! Bra gjort. Men en sak undrar jag över: Det såg ut som om du hade kladdat över datorskärmarna på höger och vänster-bilderna med grå färg. Vad är anledningen till det i så fall?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
|
![]()
De lyser för mycket, nästan vitt. Så jag målade över med mörkt som avstängd. Skärmarna är avsedda för "backspeglar".
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2010-03-10 klockan 21:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
|
![]()
Ni kan ställa frågor i annan tråd istället: http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=25994
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Jag upptäckte fel på View position, så jag ändrade den nu. Man såg signalerna slå om till rött och det ska inte vara så. Jag bifogar updaterade bilagan här. Två filer placeras under Cabview-mappen till Bm71 och Bm73. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2009
|
![]()
var får man tag på tåget?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Hedersmedlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2009
|
![]()
tack totte hitta länken under hyttfilen typ men tack ändå
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2010
|
![]()
Wow tack! 5/5!
![]()
![]() |
#12 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2011
|
![]()
Knall bra førerhus!
![]() Finnes det noen realistiske lydfiler som kan brukes sammen med dette togsettet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2011
|
![]()
Tusen takk!!
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Hedersmedlem
|
![]()
Tack för de trevliga komentarer. Tyvärr finns det inte ljudfiler till dessa tåg.
X2 ljud kan likna till Bm71-73. Pröva. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Var finns riktigt ljud till X2?
![]()
![]() |