![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hejsan allesammans... satt på min kammare för ett tag sedan och begrundade min halvt demolerade Dexxa-ratt, 3 ½ år gammal och med närmare 15 000 mil bakom sig... Den har emellertid delvis slutat fungera och lagret till ratten varkar rätt slut eftersom det "knastrar" när jag vrider ratten hela vägen från vänster till höger eller tvärtom. Dessutom har rattens växelspakspiral gått sönder, något som dock numera är provosoriskt lagat.
Nu funderar jag på att införskaffa en ny ratt, men har tyvärr inte så bra koll på marknaden. Jag kollade runt lite för ett tag sedan men tyckte inte att jag hittade något intressant. Jag har några krav på vad ratten måste innehålla/uppfylla:
Force Feedback är ingen nödvändighet. Förslag mottages tacksamt. ____________________ ![]() Med vänliga hälsningar Lukas Nilson www.s-klass.cjb.net Edited by - niofem on 20 November 2002 19:24:02 |
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Finns det någon kunnig som kan ge tips. | bjrn | Allmänt om tågsimulatorer | 2 | 2004-03-04 17:38 |
Någon som har tips om någon ratt?? | prymikom | Off-topic | 1 | 2003-12-22 19:58 |
Någon som diggar bilspel? | GT | Off-topic | 5 | 2003-01-06 19:49 |
Ge förslag på Hbbillns reskin | Tomas | 3D-design - Trainz | 26 | 2002-11-08 16:56 |