![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2007
|
![]()
jag har sätt många inlägg angående att man kan ladda ner den och så. Men det finns ju ingen länk till cmp i inläggen vad jag kan se. Jag vill så gärna köra malmbanan men var laddar jag ner den
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
tror du syftar på denna bana:
http://msts.pointclark.net/e-buzz/stw/Winter%20land.cdp kom ihåg att banan är gjord för typ trainz 1.3 eller så (kanske utc kommer inte ihåg) så att jag vet inte exakt vad som händer eller så
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
cmp hängde sig när jag tryckte på commit. När jag skulle ladda ner banan igen så råmar den där kossan. Nu får jag inte ner banan
![]() Senast redigerad av Julian den 2007-11-04 klockan 23:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
som sagt var.. banan är gjord för en äldre version av trainz.
prova att ladda hem den utan cmp.. så kanske det kan fungera.. för jag vet som sagt var inte..
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
jag fick ner den men det var inte den jag menade
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
jag har ingen kossa som råmar när jag försöker ladda ner den?
jag använder inget spec program när jag försöker installera.. jag har aldrig hört om någon kossa.. använd bara internet explorer/firefox så ska det nog lösa sig att få ner filen..
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
ibland i cmp så kommer ju allt inte in i spelet. Just när den slutar ladda ner eller när inget kommer ner så är det en kossa som råmar. Jag fick ner rutten men det var tyvärr inte den. Om man söker på malmbanan i download så kommer det upp massor med trådar där det står typ. "Här har jag byggt malmbanan. Luleå-Narvik. Och sen så skriver typ alla: det ser bra ut. Men om det inte finns några bilder och ingen länk till cmp så kan dom väl inte ha laddat ner den. Jag ser iaf inte någon länk
|
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|