|   | 
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. | 
| 
 | |||||||
| Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa | 
|  | 
|  | Ämnesverktyg | Visningsalternativ | 
|  | 
|  2006-06-02, 15:57 | #1 | 
| Medlem Reg.datum: May 2006 Ort: Stockholm 
				 |  Två frågor! 

1.Hur gör man för att se vilken station tåget åker till 2.hur får jag dom andra tågen att köra och stanna vid stationer? 
				__________________ MvH//Tåget --------------------------------------------------- | 
|   |   | 
|  2006-06-02, 16:00 | #2 | 
| Medlem |   

Har du läst bruksanvisningen, jag vet att svaret till fråga 2 finns där iallafall. //Bengt L. 
				__________________ Min hemsida: Räddningssidan www.raddningssidan.se | 
|   |   | 
|  2006-06-02, 16:13 | #3 | 
| Medlem Reg.datum: May 2006 Ort: Stockholm 
				 |   

men kan du inte förklara fick ingen Bruksanvisning med spelet!

__________________ MvH//Tåget --------------------------------------------------- | 
|   |   | 
|  2006-06-02, 17:51 | #4 | 
| Medlem |   

Kan forumansvarig/forummoderator vara vänlig att ta bort (detta) mitt meddelande. //Bengt 
				__________________ Min hemsida: Räddningssidan www.raddningssidan.se Senast redigerad av Bengt74 den 2006-06-02 klockan 22:01. | 
|   |   | 
|  2006-06-02, 19:05 | #5 | 
| Medlem |   

Hm...... Finns det andra, bättre forum, där man kan få svar på sina frågor? Jag är lite upprörd över vissa 'svar' på detta forum där vissa är fruktansvärt överlägsna besservissers.

__________________ M v h /Pursche | 
|   |   | 
|  2006-06-02, 20:28 | #6 | |
| Tidigare Arvid Nilsson |   Citat: 
 Jag kan däremot hålla med om att del skriver lite överlägsna svar ibland. 
				__________________ Arvid Nilsson | |
|   |   | 
|  2006-06-02, 22:07 | #7 | |
| Månadens bild - Aug 2005 |   Citat: 
 Leta lite, har skickat en länk i en annan tråd med bruksanvisning till bruksanvisningen. 
				__________________ M.V.H Tobias år 2014! ------------------------ Kolla gärna in på min lilla sida med järnvägsbilder och en del reportage. http://tobbebilder.from.eksjo.com/ | |
|   |   | 
|  | 
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
| 
 | 
 |