|   | 
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. | 
| 
 | |||||||
| Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa | 
|  | 
|  | Ämnesverktyg | Visningsalternativ | 
|  2015-09-24, 12:03 | #106 | 
| Veteran Reg.datum: Nov 2001 Ort: Onsala,  , Sweden. 
				 |  Älvsjö Stinsbås ... 

blev klar idag. I dessa flyktingtider har jag ju ägnat mig åt att bygga broar, men nu är Älvsjö station med de två bangårdsbyggnaderna så klara att jag laddar upp dom strax:

__________________  "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn   | 
|   |   | 
|  2015-09-24, 16:44 | #107 | 
| Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem Reg.datum: Aug 2001 Ort: Huddinge, Sweden. 
				 |   

Lennart. Har du någon baktanke med dessa, genom att ha hål i terrängen eller har det blivit en miss? 
				__________________ Bengan | 
|   |   | 
|  2015-09-24, 17:39 | #108 | 
				 |   

En miss av mig! Glömde ta bort tagen dighole, fixar direkt! EDIT: No dighole, fixat! 
				__________________  "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn   Senast redigerad av lan den 2015-09-24 klockan 17:48. | 
|   |   | 
|  2015-09-24, 19:14 | #109 | 
				 |  Arkeologiska utgräfningar ... 

... gjorde att jag hittade det rostiga cykelstället fån Läggesta Nedre, som jag raskt clonade och fräschade upp. Antal cyklar är valbart i propertyrutan. Kommer strax i download: 
				__________________  "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn   | 
|   |   | 
|  2015-09-24, 20:34 | #110 | 
				 |  Min sista insats för Älvsjö ... 

... blir väl ett godsmagasin. Grävde ut min urgamla ÖSLJ Godsmagasin och skar bort lite och la till lite och "falurödfärgade" kåken. Den får la duga ? 
|   |   | 
|  2015-09-24, 21:09 | #111 | |
| Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem Reg.datum: Aug 2001 Ort: Huddinge, Sweden. 
				 |   Citat: 
 EDIT: Snabb avsynning gjord. Du grävde nog ut lite mer än vad du hade tänkt. . 
				__________________ Bengan Senast redigerad av Bengan den 2015-09-24 klockan 21:33. | |
|   |   | 
|  2015-09-25, 13:02 | #112 | 
				 |  Ack ja ... 

... somliga har mycket luft på loftet, och samma somliga går inte gärna runt husen pga dåliga knän   Men det förde med sig det trevliga att godsportarna nu är animerade så att de öppnas och stängs då och då, även på nätterna till alla godstjuvars stora glädje  Uppdateras strax: 
|   |   | 
|  | 
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
| 
 | 
 |