![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
Tyvärr kan du inte ta emot nånting för rutten, eftersom du plockade objekten som inte är dina. Det måste bli Freeware. Det är samma sak för mig med många års arbete med min rutt
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2010-03-05 klockan 12:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Väntar med spänning. Lockande.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Och så tillslut framme i Roderbo.
![]()
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]() ![]() ![]() ![]() Snyggt! ![]() EDIT: Hur långt avstånd är det mellan stationsspåren? ![]()
![]() |
#5 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Tack så mycket
![]() Menar du hur långt det är mellan spåren på denna station eller mellan denna och förra stationen? ----------------------------------------------------- För övrigt så har jag fixat nya bommar vid Södra Nordstan. Där var det röd-gula bommar förut, nu är det utbytt till fungerande vit-blåa. Detta kommer ev. att göras även vid Erikstad, Ömål, Skavtorp. Jag har också gjort om Nordstans station helt. Upplägget med 5 spår är kvar, men det är nu längre perronger, andra signaler samt en nedstängd kiosk vid slutet av spåren.
![]() |
#6 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Var finns den nedlagda kiosken att ladda ner?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Det är kanske inte en kiosk, men den finns med från början i RW. Något av de tyska stationshusen.
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Jag menar avståndet mellan spåren närmast "kameran" på bilden i inlägg 260
![]() |
#9 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Ingen aning.. Gjort på måfå bara..
![]() |
#10 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Fixed
![]()
![]() |
#11 |
Hedersmedlem
|
![]()
Va fint du har gjort! En sak jag upptäckte att bryggorna saknar ovaler. Tänker du hänga upp ovaler?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
Vad är ovaler? ![]()
![]() |
![]() |
#13 |
Hedersmedlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Äntligen är banan klar! Den går iväg till första beta-test ikväll.
![]()
![]() |
#15 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Har börjat med scenarion, och det gör mig GALEN!
Timetable-wiew är ju ren sk*t! Hade gjort ett scenario i rusningstid till Roderbo, allt var rätt hade lyckats tima in möten osv. Inget var fel, men när jag ska testköra så kommer helt plötsligt "MANY FAILURES" upp. Gör mig så j**la förbannad! Ursäkta mitt aggresiva inlägg
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|