![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#46 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Varianter på målningar och märkningar håller Ekan som sagt på med, men när de kommer får du fråga honom.
![]()
![]() |
#47 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() Citat:
Så din önskan kommer att gå i uppfyllelse, men precis som för dej, så är det mycket annat som upptar min tid just nu (mycke' jobb, mm.), men med lite tur, så kanske tomten har nått' roligt i säcken i år för dom som gillar ånglok bl.a. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#48 | |
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#49 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
När kommer B loket ut till download.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Men för i helvete rent ut sagt..
Kan du inte fatta att du någongång ska hålla kakburken stängd och inte skriva sådant på forumet? Grejer blir klara när de blir klara, det är personer som du som gör att man inte har någon ork att ibland slutföra saker.. Så snälla, kan du inte fatta att du INTE ska fråga något mer när saker blir klara!
![]() |
#51 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Lan jag ber om ursekt till er alla som jag har fört er till att som jag har stessat er. Jag bara undrar När kommer B loket utt vilken Vecka och månad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Någon gång, under 2014 = om lite mer än 2 år.
![]() |
#53 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() Citat:
Kan du dra igen kakhålet nu, med idiotfrågor sen. (Sorry Bengan, men jag hade fått lite inside information ![]() ![]() ![]()
Ekan Senast redigerad av ekankal den 2011-12-31 klockan 12:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|