![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2010
|
![]()
Spelet ser ut att vara så bra gjort
![]() Mera bilder tack !!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Kul att det uppskattas!
I morse körde jag morgonens första tur. (Strunta i att tiden för detta inlägg inte stämmer ![]() ![]() Här står tåget. Framkört och förberett. En lapp med lite anteckningar om fel på tåget låg i hytten. Det accelererar lite långsamt, men ska annars fungera fint. Undrar varför man inte kunde ta ett helt fungerande tåg i drift nu när alla tåg stått avställda hela natten? ![]() Det är verkligen inte många passagerare ute vid den här tiden. Klockan är runt 20 i 5 en måndagsmorgon. Inte ens ungdomar som har varit ute och festat åker med andra ord. ![]() Som sagt, det är extremt tomt på de flesta stationer. Jag får inte mitt första möte för än vid Westminster. ![]() När jag anländer till High Street Kensington börjar det ljusna ute. ![]() Morgonens andra möte sker vid Notting Hill Gate. Trafiken är nu alltså igång med 15-minuterstrafik! Det var allt för nu! Kanske kommer ett till inlägg efter min rusningstids-tur. Det är detta som är så fantastiskt roligt med mitt arbete. Första turen så är hela tunnelbanan helt öde, två timmar senare är det smockfullt på alla stationer och fullt med liv. (Observera att historien är helt påhittad, allt jag beskriver behöver inte ske i spelet)
![]() |
#18 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2010
|
![]()
Så himla snyggt! Man får en härlig kännsla när man ser bilderna. Man känner värkligen den tidiga morgon kännslan och hur dött allt är. De flesta åker väll taxi. Folk känner sig kanske inte trygg med tunnelbanan.
Om man ska gå efter hur det är i verkligheten med en massa skit som händer i tunnelbanan på nätterna ![]() Men häftigt att de fått till det med människorna. Att stationerna kan vara helt toma. Men några timmar senare är plattformen full av morgontrötta människor påväg till jobben. ![]() Gillar även att man kör ute lite också. För på WoS vol2 så kör man bara under jord. Kännsk roligare här när man får se solen lite också och inte bara mörker. Snygga bilder igen lägg gärna upp nya bilder snart. ![]() Tänker också börja jobba på London Underground snart. Men det var fullt av förare just nu. Samt en Micke L som snodde jobbet av mig. ![]() Jag väntar tills boxarna släpps. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#20 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Rasmus, kul att du också ska jobba där för det ska nämligen jag!
Inväntar intervju efter den 30 Juni. (Då boxarna släpps ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|