![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Hyttåksfettischist
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Klarade interljuven igår och imorgon väntar urvalstester..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: May 2004
|
![]()
Instämmer att man måste se positivt på saker o ting...........
Att beskära björnbärsväxterna i trädgården är alltid kul, får för det mesta ca 10 liter i skörd. Skåda bilden, tagen i augusti månad!
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Fin bild men man blir ju sugen på att äta av dom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Dagens positiva är vädret. Våren har kommit även till Åre!
![]() ![]() Efter att ha haft snö sen i November börjar det kännas skönt med sol och värme nu!
![]() |
#6 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
I morgon börjar min prao och nästa vecka är det i Västerås jag ska arbeta, men det visar sig att Bombardier står för resekosnaderna till/från samt att de bokar biljetterna
![]() Sen ska det bli intressant att få pilla på tåg på lite nära håll eftersom jag aldrig gjort det förut ![]()
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
6 dagars arbetsveckan är äntligen till ända och nu väntar lite vila.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Födelsedag snart
![]() ![]()
![]() |
#9 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2007
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Önskar mig en Nikon D60
![]() Aja, jag har iaf haft en kanondag ute med Bombardier och Banverket och imorgon bär det av till Västerås igen ![]()
![]() |
#11 |
Tidigare ssg
|
![]()
Tänker städa bilen vårfin invändigt. Har blivit rätt mycket smuts på diverse paneler, dörrsidor, säten mm. Ska bort, bort ska det
![]()
![]() |
#12 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Har fått köra tåg "på riktigt" för första gången i mitt liv
![]() Sen har jag fått en ny kamera också ![]()
![]() |
#13 |
Medlem
|
![]()
Räkningarna betalda! Äntligen har man ett stort överskott över, för en gångs skull!
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2007
|
![]()
Mötley Crüe var riktigt bra, hade knappt hört nåt av dem alls innan men shit vilken show! De killarna kan underhålla, den saken är säker!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem
|
![]()
Vilken otrolig upphämtning av Sverige U-21 igår...Var helt skakis när jag såg denna matchen. Tänkte efter första halvlek att "Nu skiter jag i detta och åker hem" men stannade kvar och såg resten.
De har gjort en riktig bra insats med sin positiva fotboll. Synd bara att det inte blev final för det var de här killarna värda. MVH Kenneth
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|