![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Medlem
Reg.datum: May 2003
|
![]()
Det är härligt Bengan!
![]() Mycket bra gjort! ![]()
![]() |
#17 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Adam är nog fortsatt svår att få tag i men från min sida ser jag inga problem att lägga upp dessa så länge credit ges till rätt personer
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Nu vet jag inte om den röda färgen på upptågs reginan är den enda som går att få till men annars hade jag sett en ljusare,starkare röd färg.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Tidigare Metal_henke
Reg.datum: Feb 2006
|
![]()
Bengan kan ju också försöka att göra det nya "Regina Pågatåget" som vi ska ha i Skåne år 2008.
![]() |
#20 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#21 | |
Tidigare Metal_henke
|
![]() Citat:
Så där färg kan ju "Regina Pågatåget" ha. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#22 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Tillägg: Jag insåg nu att du gjort den första regina målningen av upptåget. Jag missade det helt enkelt, ![]() Senast redigerad av Joel den 2006-09-12 klockan 21:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Nu fattas ju bara Västtrafiks Regionor (jo, även om det finns Tåg i Bergslagen, Transito och SJ), men måste ju stolta omkring med något verkligt på Smålandsbanan..
![]() ![]()
![]() |
#24 | |
|
![]() Citat:
Tobias. Västtrafik är inplanerad. Håller just nu på med Tåg i Bergslagen. Men är inte helt nöjd med färgen. Tycker att när jag tittar på olika bilder på henne, så är hon mer åt det röda hållet ibland och på vissa bilder mer åt kopparhållet. Så här ser hon ut nu och själv sitter jag och funderar på om hon inte är alldeles för brun just nu.
![]() |
![]() |
#25 |
Medlem
|
![]()
Bengan: Jag kan hålla med dig om att Tåg i berslags reginan är för brunaktig just nu.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Såhär ser väl TIB's Reginor ut, om det nu är något att arbeta efter, har flera bilder tagna under Lördagen på dessa! Ifall det önskas till arbetet så bidrar jag även med de..
![]()
![]() |
#27 | |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
![]() Citat:
mvh .... Mats
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]()
Nu börjar det snurra runt i huvet på mig.
Tycker att det ser betydligt bättre ut än innan, men att det nu istället ser för rött ut. Samtidigt tycker jag nu att Upptåget ser alldeles för rosa ut, när jag har sett dom brevidd varandra. Synpunkter på färgerna tack.
![]() |
#29 | |
Tidigare Metal_henke
|
![]() Citat:
![]() ![]() När är dom klara för nedladdning?
![]() |
![]() |
#30 |
Medlem
|
![]()
Tåg i berslagen har för röd färg! och upptåget för rosa. Tåg i berslagen ska vara lite mer vinröd/lila aktig.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|